Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Jag syftar på att han endast hotade med att sticka ut offrets ögon med pinnen. Men det gjorde han aldrig. Du fick det att låta som att han gjorde det.
Huruvida han använde pinnen på henne på annat vis minns jag inte, och jag har inte fupen eller domen kvar. Har du den? Du får gärna ge oss en källa på det du påstår. Jag kan nämligen också exempelvis skriva att jag är 110 % på att han inte tryckte in en pinne i hennes underliv och anal, men det säger inte att det var så.
Det sistnämnda vet jag inte vem du riktar det åt riktigt. Känner inte till någon som har försvarat Alexander. Mer än hans försvarare då..
Ber om ursäkt, menade inte att vara elak, men vi kan säga så här, jag var den som mötte kvinnan när hon kom in med ambulansen den kvällen med sina skador. Jag var med när läkaren gjorde sin undersökning av hennes skador, som var med när skadorna dokumenterades
Var det hemskaste jag sett och jag tänker faktiskt på kvinnan än idag, hur det gick sen för henne, hur hon lever idag osv. Vi trodde faktiskt inte att hon skulle överleva.