2015-08-17, 12:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Precise har rapport imorgon om jag inte har fel.

Tror jag kan få fram en hum om fpc omsättning via deras rapport.

Sen deras lönsamhet tror jag inte alls på och då kan det bli krasch vilket kan dra med fingerprint
Okej det var Precise som avsågs.
2015-08-17, 12:46
Medlem
Pbs rapport imorgon lyder följande. Fortsatt förlust efter skatt. Dock sjunkande förlust och ökad omsättning, 100% säker. Tror förlusten blir runt 4-5 milj efter skatt jämfört med q1 (-8,8 milj).
Aktien kommer att sjunka, FING likaså.
Håll koll imorgon runt 8.30
2015-08-17, 12:52
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vad sysslar du med? Pinsamt med dina s.k. råd som används för egen vinning, eftersom DU blankar. Är man långsiktig i FING så stannar man kvar i båten!

Mina råd används för egen vinning Du är dummare än jag trodde. Tror du på fullaste allvar att det jag skriver påverkar kursen?

Vad som däremot påverkar kursen är att det är stora blankningspositioner på väg ut på marknaden. Vi kommer att se ytterligare kurspress inför rapport. Runt 180 verkar rimligt.

För övrigt så kan faktiskt en aktie både gå upp och ner. Jävlar vad straffade alla naiva fingerprintare kommer att bli.

Dessutom smäller det snart i Kina och då vill man inte äga aktier överhuvudtaget.
2015-08-17, 12:56
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Mina råd används för egen vinning Du är dummare än jag trodde. Tror du på fullaste allvar att det jag skriver påverkar kursen?

Vad som däremot påverkar kursen är att det är stora blankningspositioner på väg ut på marknaden. Vi kommer att se ytterligare kurspress inför rapport. Runt 180 verkar rimligt.

För övrigt så kan faktiskt en aktie både gå upp och ner. Jävlar vad straffade alla naiva fingerprintare kommer att bli.

Dessutom smäller det snart i Kina och då vill man inte äga aktier överhuvudtaget.
Du har en desperation omkring dig och verkar i alla fall påverka många sparare här till det negativa.
2015-08-17, 13:02
Medlem
massepojkens avatar
Jag tror nog all dom(ca 30 st) som skickat PM till mig och frågat vad dom ska göra med sina Fingerprint är rätt nöjda. Aktien kostade 235-250 kr när frågorna haglade in som intensivast och jag rekommenderade väldigt starkt att sälja.

Jag tog mig tid att svara samtliga och idag börjar det strömma in PM där folk tackar mig.

Så uppenbarligen verkar en och annan uppskatta det jag skriver. Jag tror folk är rätt less på alla tomma haussare som blundar för alla faror
Senast redigerad av massepojken 2015-08-17 kl. 13:04.
2015-08-17, 13:03
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Du har en desperation omkring dig och verkar i alla fall påverka många sparare här till det negativa.

Desperation omkring mig Skulle knappast tro det lilla gubben
2015-08-17, 14:03
Medlem
massepojkens avatar
Riktig komik följa surret på Avanzas forum. Vilka jävla tomtar det finns där. totalt hjärntvättade.

-CrowHater gråter ut i ren förtvilan. Precis allt är orättvist. Man kan ju undra varför med tanke på att han VET att rapporten kommer krossa.

Förövrigt vill jag be Zorb om ursäkt. Det är inte han som är CrowHater. Det är en annan användare.
Detta har jag fått veta av en säker källa jag vet alltid har korrekta uppgifter.
Det var fel av mig att påstå detta utan starkare bevis.
Senast redigerad av massepojken 2015-08-17 kl. 14:13.
2015-08-17, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Förövrigt vill jag be Zorb om ursäkt. Det är inte han som är CrowHater. Det är en annan användare.
Detta har jag fått veta av en säker källa jag vet alltid har korrekta uppgifter.
Det var fel av mig att påstå detta utan starkare bevis.

Exakt. Jag är Crowhater.

För övrigt kommer det väl sjunka efter PB:s halvårsrapport då också. Stor andel som har i både PB och Fingerprint vilket ger att en viss del aktieinnehavare i båda får panik och säljer i båda företagen. Ifall nu Pb visar en mindre bra rapport då.
2015-08-17, 14:29
Medlem
massepojkens avatar
[quote=kazperr|54378629]Exakt. Jag är Crowhater.

För övrigt kommer det väl sjunka efter PB:s halvårsrapport då också. Stor andel som har i både PB och Fingerprint vilket ger att en viss del aktieinnehavare i båda får panik och säljer i båda företagen. Ifall nu Pb visar en mindre bra rapport då.[/QUOTE

Yep det är du. Och för det är du älskad.

Men nu ska vi ner ännu mer
2015-08-17, 14:50
Medlem
kaempfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazperr
Exakt. Jag är Crowhater.

För övrigt kommer det väl sjunka efter PB:s halvårsrapport då också. Stor andel som har i både PB och Fingerprint vilket ger att en viss del aktieinnehavare i båda får panik och säljer i båda företagen. Ifall nu Pb visar en mindre bra rapport då.

2010-02-15, 19:10 #1

kazperr
Medlem

kazperrs avatar
Reg: Mar 2009

Fick nyligen veta att jag hade fonder. Det har tydligen växt från 1000 till 2000 på ett år och jag undrar om det är bra eller dåligt.

Ja, jag är också övertygad om att du är CrowHater.
2015-08-17, 14:54
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaempfer
2010-02-15, 19:10 #1

kazperr
Medlem

kazperrs avatar
Reg: Mar 2009

Fick nyligen veta att jag hade fonder. Det har tydligen växt från 1000 till 2000 på ett år och jag undrar om det är bra eller dåligt.

Ja, jag är också övertygad om att du är CrowHater.

Crowhater kan väl ingenting om aktievärdering? Dock bra på det tekniska. Tycker den kommentaren stärker kazperrs påstående.
2015-08-17, 15:01
Medlem
Känns ju lite som att man som småsparare kan hålla på FP i ett halvår eller så... Eller blir det ett nytt Nokia kanske :P?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in