Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
har du inte förstått vad jag skriver? Jag påstår inte att FPC inte kan dubblas inom ett år. Så kan säkert ske. Men det kan lika gärna bli rakt ner i källaren också, vilket många i den här tråden inte verkar förstå ännu.
Jag investerar själv aldrig på så kort sikt som ett två år. Snarare låter jag mina innehav vara i minst 10, men det vadet ville zorben inte gå med på inte.
Varför skulle någon gå med på en tävling som varar 1/8 del av sitt liv?
Och du tror på fullaste allvar att man investerar säkert när man lägger 10år som sparhorisont för ett bolag?
Jag investerar och bettar på sånt som jag är säker på(sportsbetting är inte min grej), och jag är så säker på att jag får rätt och du fel att jag är villig att utmana dig med 10.000kr i insats på 1,3års tid och inte en halv evighet. Jag lär ha blivit bannad här vid den tidpunkten eller så har jag köpt upp en Ö i Grekland och namngett den
FPC Island så att jag skulle se röken av den vinsten är väldigt naivt och korkat... Ca 1år är inte länge och då får de flesta här se mig vinna så varför inte stå för det du sagt ett dussintals gånger.
För påstå INTE att du sagt annat än rakt ned i källaren:
(FB) Fingerprint Cards - FING B
Citat:
Wow en touchsensor och thats it?!
Om du tittar tillbaka i tråden kan du se att min säljrek var värd att följa i detta bottensänke.
(FB) Fingerprint Cards - FING B
(FB) Veckans Aktietips!
Citat:
Att värdera ett bolag som inte tjänar pengar ännu är mycket svårt. Det finns inget som säger att dagens värdering är rätt.
Vi har sett många aktier bli rejält nedtryckta i källaren som Norhland, Nordic Mines, Dannemora, Karo bio, FPC och Precise Biometrics exempelvis.
Det är inte mycket som krävs för att sätta aktieägarna på pottkanten i den typen av aktier.
Själv avstår jag helt från spekulationer i den typen av bolag. Vill jag ha spänning köper jag mig hellre en trisslott.
Att sätta dig på plats är nästan lika tillfredsställande som att få en riktigt jävla bra avsugning så tack som fan för att du hjälper till att höja bolaget till skyarna
Tipset till Kurt-sune:
Ingen idé att nämna en aktie utan här krävs först skarpare syn så testa
detta
On Topic:
Jag kommer nog snart lägga en ny köprek i Veckans aktietips, har lite att kolla först men tror börsen har brutit triangeln uppåt och då känns det som rätt tid nu.. Förra tipset gav avkastningen 158-->273kr(eller vad den stängde på den 20/8)
(FB) Veckans Aktietips!
(FB) Veckans Aktietips!