2015-08-15, 20:18
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Och ni Snackepellar och riskförnekande idioter som anser att detta är fullt normalt ni kan väl också hjälpa till och " kommentera "
Nu har du blandat ihop begreppen igen. Du förespråkar att man skall sluta frigöra nanobotar och hälsobringande kemikalier utan att först undersöka vilka konsekvenser det skulle medföra. Riskerna med att göra det globalt skulle kunna vara enorma. Förnekar du det så är det DU som är en riskförnekare.

Med samma riskmedvetenhet som du uppvisar så skulle man kunna föreslå att operera bort ditt hjärta för att skydda dig från inbillat skadliga effekter. Risker? Vaddå risker?
Citera
2015-08-15, 21:00
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Han driver ju med dig. Han har även tidigare toksågat ditt chemtrailtrams: https://mobile.twitter.com/federley/status/529034728071262208

Det där skrev han ju för snart 1 år sen, då helt ny och okunnig kring detta med chemtrails, nu är han mer insatt...
Citera
2015-08-15, 21:03
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Mina frågeställningar i (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd) strutsas det för fortfarande för ser jag.

Människor som uppenbarligen har sin förnekar-agenda klar, och inte ändrar sig 1 millimeter oavsett hur många bevis som ges, förtjänar inte att tas på allvar eller ödslas tid på...
Citera
2015-08-15, 21:07
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Det där skrev han ju för snart 1 år sen, då helt ny och okunnig kring detta med chemtrails, nu är han mer insatt...
Med tanke på att du inte längre har koll på att chemtrails sedan länge har blivit osynliga så verkar det kunskapsmässigt vara mer nackdel än fördel att fördjupa sig i chemtrails över längre tider... Är du säker på att det inte är någon annan typ av "vita linjer" ni ser? Ju mer ni ser dom desto längre ifrån verkligheten kommer ni.
Citera
2015-08-15, 21:10
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Från Peter Wahlbecks facebook - logga in och scrolla lite bara så ser ni bilderna också.

Peter Wahlbeck har delat Peter Wahlbecks foto.
den 30 juni ·
Varför är himmeln rutig ... ? he he
I slutet av programmet var himmeln mjölkig liksom... lite " dimmig " sky... Ha Ha ha ha . Eh normalt ? ....okey .
Egentligen ska man inte skratta så klart men det blev så komiskt och så talande med alla lallanade barn som satt i blev besprutade i direktsänd statsTV.
Denna bilden borde spridas globalt. Så jobba på och dela ni som vet och känner andra medvetna ute i världen. Och ni Snackepellar och riskförnekande idioter som anser att detta är fullt normalt ni kan väl också hjälpa till och " kommentera " . Jag samlar nämligen på nya skämt åt alla nya politiska, duktiga och ambitiösa svenska Stå uppare . . . . Dom är så medvetna har jag läst i tidningen så nu får ni hjälpa dem med mer material åt publiken som vill betala för att flabba.
Peter Wahlbecks foto.
Peter Wahlbeck
Ha ha ha kolla in Barnkanalen i Svt. Ha ha perfekta lite " kors och tvärs" i Skyn ... He he det är bra med direktsändning. Om 2 timmar är det blå borta över Öresund. Ha ha ha.

Tack för tipset, ska genast över till Peter Wahlbecks Facebook-konto!

Peter Wahlbeck har insett att vi blir sprayade som råttor av chemtrailplanen - Chemtrails på sin smartphone:

https://www.youtube.com/watch?v=KedLYiGNWQg

Måste kännas riktigt jobbigt att fortsätta förneka Chemtrails i dessa upplysta tider...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 21:14.
Citera
2015-08-15, 21:19
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Tack för tipset, ska genast över till Peter Wahlbecks Facebook-konto!

Peter Wahlbeck har insett att vi blir sprayade som råttor av chemtrailplanen - Chemtrails på sin smartphone:

https://www.youtube.com/watch?v=KedLYiGNWQg

Måste kännas riktigt jobbigt att fortsätta förneka Chemtrails i dessa upplysta tider...
Nej, absolut inte. Ingen blir gladare än jag om det visar sig att chemtrails faktiskt existerar. Känns otroligt skönt när teknologi och vetenskap används för att människor skall bli friskare, leva längre, bli lyckligare och må bättre på alla sätt och vis. Tyvärr är jag dock inte riktigt övertygad om att det är sant än.
Citera
2015-08-15, 21:41
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nej, absolut inte. Ingen blir gladare än jag om det visar sig att chemtrails faktiskt existerar. Känns otroligt skönt när teknologi och vetenskap används för att människor skall bli friskare, leva längre, bli lyckligare och må bättre på alla sätt och vis. Tyvärr är jag dock inte riktigt övertygad om att det är sant än.

Men när teknologi och vetenskap används till att spraya världens befolkning med Chemtrails, som ligger bakom den rekordhöga ökningen av Alzheimer, Cancer, Autism etc, då är det inte kul...

Misstänkt militärflygplan gör massivt utsläpp – Försvarsmakten och FOI vill ej kommentera:

http://newsvoice.se/2015/07/10/passagerare-misstankt-militarflygplan-gor-massivt-utslapp-forsvarsmakten-och-foi-vill-ej-kommentera

Kanske du vill kommentera?
Citera
2015-08-15, 22:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Men när teknologi och vetenskap används till att spraya världens befolkning med Chemtrails, som ligger bakom den rekordhöga ökningen av Alzheimer, Cancer, Autism etc, då är det inte kul...
Nej, verkligen inte! Som tur är så skulle det dock vara precis tvärtom ifall det skulle visa sig att chemtrail existerade

Citat:
Misstänkt militärflygplan gör massivt utsläpp – Försvarsmakten och FOI vill ej kommentera:

http://newsvoice.se/2015/07/10/passagerare-misstankt-militarflygplan-gor-massivt-utslapp-forsvarsmakten-och-foi-vill-ej-kommentera

Ja, absolut! Om det mot förmodan skulle handla om chemtrails så måste dessa skyddas och hemlighållas från terrorister och andra religiösa galningar som kan tänkas vilja frånta mänskligheten detta underbara elixir.

Okej?
Citera
2015-08-15, 22:32
Medlem
Kobolds avatar
Citat:

Belägg saknas. Dina påståenden är invalida.
Citera
2015-08-15, 22:35
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Människor som uppenbarligen har sin förnekar-agenda klar, och inte ändrar sig 1 millimeter oavsett hur många bevis som ges, förtjänar inte att tas på allvar eller ödslas tid på...

Jodå, vi tar till oss alla bevis som ges. Det är bara att inte en tillstymmelse av bevis syns till. Vi tror inte på sagor.
Citera
2015-08-15, 22:46
Medlem
ulfsass avatar
Gudasänd. Har du märkt att det sprutas extra mycket av osynliga chemtrails över ditt hus på dagarna och de ner toxiska tjocka chemtrailsen över ditt hus på natten?

Du kan tacka mig för det. Vi har ju koll på var du bor sedan demonstrationen i Gamla Stan.

Detta i största välmening. Fast tyvärr så tillhör du inte den utvalda skaran...to bad.
Citera
2015-08-15, 23:04
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas
Gudasänd. Har du märkt att det sprutas extra mycket av osynliga chemtrails över ditt hus på dagarna och de ner toxiska tjocka chemtrailsen över ditt hus på natten?

Du kan tacka mig för det. Vi har ju koll på var du bor sedan demonstrationen i Gamla Stan.

Detta i största välmening. Fast tyvärr så tillhör du inte den utvalda skaran...to bad.

Jag är Gudasänd nu också?

Mitt hus?

Har jag ett eget hus nu också, "Ipse dixit"?

Ska du överhuvudtaget bli trodd, så får du berätta för oss VAR du nu menar att du sprayar dessa chemtrails dagtid och nattetid?

Vilka tillhör den "utvalda skaran"?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in