2015-08-15, 18:33
Medlem
Om nu överheten skulle vilja kontrollera pöbeln med kemikalier, varför använder man då inte ett system där kemikalierna sprids på ett osynligt sätt utan att någon märker att det sker? Nu syns ju spåren överallt i skyn och det kan inte vara så smart att göra på det viset. Men DoÅ kanske har någon förklaring?

För övrigt anser jag att det bästa vore om DoÅs dårteorier och "avhandlingar" helt ignorerades. Visst kan det vara roande med konspirationer och alternativa teorier men detta är ju bara löjligt.
Citera
2015-08-15, 19:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
[
Metoden jag använt?

I detta fall så behövs inte mer än ett par välfungerande korpgluggar och ett sinne som inte förvränger och feltolkar det korpgluggarna ser!

Och metoden jag använt är FR24 som får sin info från flygplanets GPS.
GPS har meterprecision och det innebär att om FR24 säger att planet flyger på 35000 så kan vi vara säkra på att planet flyger på just 35000 fot.

Citat:

Madtop, du gillar inte fysik va?

Visserligen extremt off-topic men jo. Jag gillar det till och med så mycket att jag läst ämnet både på universitet och högskola.
Senast redigerad av madtop 2015-08-15 kl. 19:13.
Citera
2015-08-15, 19:16
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwabenland
Sett tämligen lite spray på slutet, hur ser resten av landet ut?

Som sagt, senaste briefingen mellan NATO-ledningen och SMHI sa väl att de skulle ta en paus på några dagar...?

Men de verkar fortsätta spraya i valda delar av landet...

Fredrick Federley (C):

https://twitter.com/federley/status/628565133397229569

"Tur jag är i Portugal! Inte ett CHEMTRAIL så långt ögat når!"

En insiktsfull man denne Federley...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 19:24.
Citera
2015-08-15, 19:28
Medlem
Citat:
Fredrick Federley (C):
https://twitter.com/federley/status/628565133397229569

"Tur jag är i Portugal! Inte ett CHEMTRAIL så långt ögat når!"

En insiktsfull man denne Federley...
Eftersom det inte finns några chemtrails så är det klart att han inte ser några sådana heller, varken i Portugal eller någon annanstans.
Citera
2015-08-15, 19:33
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Eftersom det inte finns några chemtrails så är det klart att han inte ser några sådana heller, varken i Portugal eller någon annanstans.

Men han säger ju att det är tur att han är i Portugal...

Varför?

Givetvis för att han där slipper bli chemtrailad!
Citera
2015-08-15, 19:35
Medlem
Citat:
Därför att pöbeln har subliminalt hjärntvättats att tro att strimmorna och strecken är fullt normala:
Nu tänker jag inte ödsla tid på att titta på några tramsfilmer. Men du kan kanske förklara hur denna hjärntvätt rent praktiskt går till? När börjas det, på mellanstadiet eller rentav tidigare?

Citat:
Okej?
Nej.
Citera
2015-08-15, 19:36
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Nu tänker jag inte ödsla tid på att titta på några tramsfilmer. Men du kan kanske förklara hur denna hjärntvätt rent praktiskt går till? När börjas det, på mellanstadiet eller rentav tidigare?

Du har svaret i länkarna jag gav dig, din förnekare!

Visste du förresten att Chemtrails är ett nytt Manhattan-projekt?

Jo, det är faktiskt sant:

Chemtrails - Ett nytt Manhattan-projekt:

http://www.amazon.com/Chemtrails-Confirmed-William-Thomas/dp/1893157105/ref=pd_sim_b_1?ie=UTF8&refRID=0JN7FRD2P2GP7KYJF4D8
http://www.globalresearch.ca/chemtrails-exposed-a-history-of-the-new-manhattan-project/5432009

Lust att kommentera?

Förstår du nu kanske varför detta projekt är så himla hemligt?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 19:41.
Citera
2015-08-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ja, ja. Ha det så roligt och fortsätt att fantisera och skriva dina avhandlingar. Hej då.
Citera
2015-08-15, 19:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Men han säger ju att det är tur att han är i Portugal...

Varför?

Givetvis för att han där slipper bli chemtrailad!

Han driver ju med dig. Han har även tidigare toksågat ditt chemtrailtrams: https://mobile.twitter.com/federley/status/529034728071262208
Citera
2015-08-15, 19:49
Medlem
Citat:
Varför tror du att något är "sant" bara för att du har en länk till globalresearch eller en bok av en tokstolle?

Med ett sådant slarvigt och vidlyftigt sanningsbegrepp blir allting tämligen meningslöst.
Citera
2015-08-15, 20:02
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Visste du förresten att Chemtrails är ett nytt Manhattan-projekt?

Chemtrails - Ett nytt Manhattan-projekt:

http://www.amazon.com/Chemtrails-Confirmed-William-Thomas/dp/1893157105/ref=pd_sim_b_1?ie=UTF8&refRID=0JN7FRD2P2GP7KYJF4D8
http://www.globalresearch.ca/chemtrails-exposed-a-history-of-the-new-manhattan-project/5432009

Lust att kommentera?

Förstår du nu kanske varför detta projekt är så himla hemligt?

Mina frågeställningar i (FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd) strutsas det för fortfarande för ser jag.
Citera
2015-08-15, 20:08
Bannlyst
Från Peter Wahlbecks facebook - logga in och scrolla lite bara så ser ni bilderna också.

Peter Wahlbeck har delat Peter Wahlbecks foto.
den 30 juni ·
Varför är himmeln rutig ... ? he he
I slutet av programmet var himmeln mjölkig liksom... lite " dimmig " sky... Ha Ha ha ha . Eh normalt ? ....okey .
Egentligen ska man inte skratta så klart men det blev så komiskt och så talande med alla lallanade barn som satt i blev besprutade i direktsänd statsTV.
Denna bilden borde spridas globalt. Så jobba på och dela ni som vet och känner andra medvetna ute i världen. Och ni Snackepellar och riskförnekande idioter som anser att detta är fullt normalt ni kan väl också hjälpa till och " kommentera " . Jag samlar nämligen på nya skämt åt alla nya politiska, duktiga och ambitiösa svenska Stå uppare . . . . Dom är så medvetna har jag läst i tidningen så nu får ni hjälpa dem med mer material åt publiken som vill betala för att flabba.
Peter Wahlbecks foto.
Peter Wahlbeck
Ha ha ha kolla in Barnkanalen i Svt. Ha ha perfekta lite " kors och tvärs" i Skyn ... He he det är bra med direktsändning. Om 2 timmar är det blå borta över Öresund. Ha ha ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in