2015-08-15, 15:30
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Har du någon kommentar till mitt inlägg från 9:e februari där jag har fotat ett persistent contrail efter ett SAS-plan?
http://imgur.com/AfHvkoc

Det står bortom allt tvivel att detta är ett persistent chemtrail från ett chemtrailplan!

Varför?

Jo, chemtrail-planen uppehåller sig som bekant på klart lägre höjd än de kommersiella planen, för att undvika kollisioner!

Sedan så är det ju vare sig minus 40 grader eller 70 % luftfuktighet på denna höjd, varför det omöjligt kan vara något contrail!

Citat:
Och hur förklarar du att jag såg ett persistent contrail efter en Ryanair så sent som i torsdags?
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Att Ryanair har tagits på bar gärning för att bistå i chemtrailandet har vi ju redan bevisat för dig här:

https://www.youtube.com/watch?v=5J-BnbW2nkc

Citera
2015-08-15, 15:37
Medlem
Död o återfödds avatar
.
OBS !!!

Finner ni inte alla det oerhört intressant att NATO-ledningen uppenbarligen briefar med SMHI på daglig basis kring när och var man chemtrailar sina persistent chemtrails (då och då även i kombination med non-persistent) i Sverige?

Hur skulle annars SMHI ha vetat om att det skulle bli soligt och molnfritt i flera dagar i sträck (ytterst sällan i dessa chemtrail-tider att SMHI utlovar molnfritt en hel dag), om som sagt var inte NATO sagt, "Vi tar paus från chemtrailandet i några dagar"

Men uppenbarligen brast det i kommunikationen mellan NATO och SMHI i torsdags, då det fortfarande chemtrailades utav helvete i Stockholm...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 15:40.
Citera
2015-08-15, 15:40
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Det står bortom allt tvivel att detta är ett persistent chemtrail från ett chemtrailplan!

Hur får du ihop det med att det är ett vanligt passagerarplan från SAS och som dessutom flög normal höjd (FL350)?
Senast redigerad av madtop 2015-08-15 kl. 15:43.
Citera
2015-08-15, 15:43
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Hur får du ihop det med att det är ett vanligt passagerarplan från SAS och som dessutom flög normal höjd?

1. En lögnhals som du påstår att det är SAS, och därför är det sant?

2. Tycker du att det är normalt att kommersiellt flyg flyger på denna uppenbart låga höjd?
Citera
2015-08-15, 15:54
Medlem
madtops avatar
Citat:
1. En lögnhals som du påstår att det är SAS, och därför är det sant?

Att du skulle kalla mig lögnare var ingen högoddsare, den förutspådde jag redan igår. Det brukar bli så när sakargumenten tryter...
Citat:
Det kommer antagligen förklaras med att jag är en del av konspirationen - det brukar vara deras favoritförklaring. De kommer säga att jag ljuger och är en desinformatör.
Som tur är det upp till övriga läsare av tråden att försöka avgöra vem som är mest trovärdig, jag eller du

Citat:
2. Tycker du att det är normalt att kommersiellt flyg flyger på denna uppenbart låga höjd?

Planet flyger på 35000 fots höjd, dvs mer än 10 kilometer upp i luften. Och ja, FL350 är en helt normal flyghöjd.
Citera
2015-08-15, 16:08
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Planet flyger på 35000 fots höjd, dvs mer än 10 kilometer upp i luften. Och ja, FL350 är en helt normal flyghöjd.

KÄRA LÄSARE,

Madtop hävdar att följande strimma befinner sig på närmare 12 kilometers höjd, trots att det tydligt befinner sig klart lägre än till och med chem-diset runtikring:

Detta var det slutgiltiga beviset för att madtop är den lögnhals som de flesta i tråden sedan länge misstänkt...

Att hävda att kvardröjande flygplansstrimmor är kondensstrimmor, går emot fysikens lagar:

https://www.youtube.com/watch?v=1Bj91PIhvfU
https://www.youtube.com/watch?v=a7_QsmwcWNk

Men fysikens lagar är ju uppenbarligen ingenting som madtop tar i beaktande...

Madtop, du gillar inte fysik va?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 16:12.
Citera
2015-08-15, 16:19
Medlem
Citat:
KÄRA LÄSARE,

Madtop hävdar att följande strimma befinner sig på närmare 12 kilometers höjd, trots att det tydligt befinner sig klart lägre än till och med chem-diset runtikring:

Ok, stollpelle. Vänligen tala om vilken höjd den ligger på då samt metoden du använt för att sluta dig till denna höjd. Det som är tydligt är att den befinner sig tämligen högt upp, eftersom den befinner sig under atmosfärsförhållanden där den syns.

Sluta kalla andra för "lögnhalsar" din jävla psykpatient! Du har ingenstans i denna tråd kommit med någon form av belägg eller data. Du har inte givit en enda koherent förklaring, inte ett mätvärde, inte en enda trovärdig källa och du förstår inte ens det mest elementära om kondensation.

Du kan ju för fasen inte ens bestämma dig för om "chemtrails" syns eller inte, och förstår inte varför contrails syns och under vilka omständigheter. Ej heller har du någon metod att skilja en "chemtrail" från en contrail, annat än att du "tycker" än ditt och än datt. Du är uppenbart sjuk i huvudet, och det menar jag inte som ad hominem, utan som en adekvat verklighetsbeskrivning. Du behöver vård, neuroleptika och terapi. Du är förbannat otrevlig och arrogant. Hur har du bara mage att implicera att alla andra på jorden med ett uns naturvetenskaplig bildning är vilsna och dumma i huvudet, och du, bara du, är den som "förstår" hur världen fungerar? Sanningen är att du är inkompetent så till den milda grad att du bara inte kan förstå det. Total brist på självinsikt. Arrogant och obildad.
Senast redigerad av DjILY 2015-08-15 kl. 16:21.
Citera
2015-08-15, 17:16
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Ok, stollpelle. Vänligen tala om vilken höjd den ligger på då samt metoden du använt för att sluta dig till denna höjd. Det som är tydligt är att den befinner sig tämligen högt upp, eftersom den befinner sig under atmosfärsförhållanden där den syns.
Är det verkligen någon idé att ställa den frågan till någon som tror att andra solsystem avståndsmässigt befinner sig mellan Saturnus och Uranus?

Citat:
Snömos!PUNKT 13 - STJÄRNORNA - 25 000 GÅNGER NÄRMARE. ALFA CENTAURI = 1,632 LJUSTIMMAR FRÅN OSS:

När han säger 12 km så kan han alltså mycket väl mena 0,5 meter.
Citera
2015-08-15, 17:39
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjILY
Vänligen tala om vilken höjd den ligger på då samt metoden du använt för att sluta dig till denna höjd.

Återigen,

Med tanke på att de chemtrail-sprayande NATO-planen befinner sig klart lägre än den kommersiella flygtrafiken (för att undvika kollisioner, vilket inte skulle se snyggt ut), så är 4-5 km höjd (10-15 % luftfuktighet, krävs 70 % för contrails) en hyfsat god gissning.

Metoden jag använt?

I detta fall så behövs inte mer än ett par välfungerande korpgluggar och ett sinne som inte förvränger och feltolkar det korpgluggarna ser!

ALLA, jag säger ALLA, utom ni rabiata förnekare, ser att detta persistent chemtrail ligger på väldigt låg höjd (som sagt, till och med lägre än chem-diset runtikring), definitivt INTE på 12 km höjd, som din ljugande förnekar-kompis försöker tuta i oss...

Du kan ju glömma att det är ett SAS-plan som chemtrailat detta...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 17:55.
Citera
2015-08-15, 18:12
Bannlyst
Här ritades upp en sol i dagarna tre på platsen där jag bor, men det har varit äckligt mycket chemtrailande hela dagen och nu spöregnar det.
Citera
2015-08-15, 18:23
Medlem
Citat:
Metoden jag använt?

I detta fall så behövs inte mer än ett par välfungerande korpgluggar och ett sinne som inte förvränger och feltolkar det korpgluggarna ser!

Ok, din "metod" är alltså din fantasi och missförstånd kring sinnesperception.

Så du har alltså inget att komma med. Inga mätdata, inga metoder, inga analyser. Du kan väl för fan inte lösa ut en variabel ur en förstagradare ens, och du sitter och svamlar om "bevis".

Idiot.
Citera
2015-08-15, 18:32
Bannlyst
Sett tämligen lite spray på slutet, hur ser resten av landet ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in