2015-08-14, 08:41
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Men snälla DoÅ, har du inte lärt dig att man aldrig kan lita på SMHI:s prognoser...

Och vad har det oftast berott på?

Just precis, att kommunikationen just de dagarna varit bristfällig just mellan NATO:s chemtrail-sprayare och SMHI...

Du går alltså härmed ut med en brasklapp och säger att OM himlen över Södra och Mellersta Sverige även idag chemtrailas (trots att det enligt väderrapporterna ska vara totalt klarblå himmel i dagarna två), så är det för att det brustit i kommunikationen mellan NATO och SMHI...?

Intressant...

Lystring Stockholmare, som chemtrailades intensivt igår:

Ser ni något sprayande plan idag (både vad gäller korta och långa strimmor), kolla genast med Flightradar24.com. Syns det inte där, så är det i vanlig ordning ett militärt NATO-plan ni sett...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-14 kl. 08:47.
Citera
2015-08-14, 08:51
Medlem
kurrekottes avatar
Lystring Stockholmare:

Ser ni något sprayande plan idag (både vad gäller korta och långa strimmor), så kan ni enkelt utesluta chemtrails.

Chemtrails är osynliga. Källan är Död o återfödd.

OKEJ

Senast redigerad av kurrekotte 2015-08-14 kl. 08:54.
Citera
2015-08-14, 11:12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Lystring alla Stockholmare:

Enligt SMHI så ska det vara helt MOLNFRITT i hela STOCKHOLMS LÄN de närmaste två dagarna, fredag och lördag.

Håll utkik efter chemtrailande plan (både korta och långa strimmor är chemtrails), för den enda möjligheten till att himlen inte kommer hållas klarblå, är ännu en dag av detta vidriga chemtrailande, detta folkmord som pågår mitt framför våra ögon !!!

Rapportera era iakttagelser här i denna tråd, tack!

Jag har utsikt över centrala och östra delarna av Stockholm och nu har jag suttit och spanat ut genom fönstret från 09:00 till 11:00. Jag såg endast 3 plan som lämnade strimmor efter sig och jag lyckades hitta alla på FR24:

09:11, SK1711, Helsingfors - Köpenhamn
10:19, AFR279, Tokyo - Paris
10:19, AFL100, Moskva - New York

För övrigt kan jag rapportera att det inte är molnfritt, det finns cirrus österut och enstaka cumulus över centrala Stockholm.

Edit: Just nu (11:15) flyger UAE159 in över Stockholm på sin rutt mellan Dubai och Oslo och den lämnar strimmor efter sig och är synlig på FR24.
Senast redigerad av madtop 2015-08-14 kl. 11:16.
Citera
2015-08-14, 14:05
Medlem
madtops avatar
Fick syn på ytterligare ett plan, det här lämnar korta strimmor efter sig.

Och hör och häpna: även detta finns på FR24.
BAW6, en 773 från British Airways som kommer från Tokyo och är på väg till London. Det ligger just nu på FL360, passerar precis Täby och åker i 482 knop och med kurs 226.
Citera
2015-08-14, 15:07
Medlem
Oroa dig inte madtop. "Argumentet" att inga chemtrailplan syns på FR24 kommer antingen "förklaras" genom att det du såg inte var "riktiga" chemtailplan. Eller kommer det glömmas bort och återkomma igen om 20 sidor. Hattars logik äro outgrundlig.
Citera
2015-08-14, 17:47
Medlem
Såg några plan som gav strimmor på hög höjd idag från Björkhagens golfbana.
Nu förstår jag varför jag duffade en del....:Chemtrails!...

/T
Citera
2015-08-14, 17:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Oroa dig inte madtop. "Argumentet" att inga chemtrailplan syns på FR24 kommer antingen "förklaras" genom att det du såg inte var "riktiga" chemtailplan. Eller kommer det glömmas bort och återkomma igen om 20 sidor. Hattars logik äro outgrundlig.

Det kommer antagligen förklaras med att jag är en del av konspirationen - det brukar vara deras favoritförklaring. De kommer säga att jag ljuger och är en desinformatör.

Spanade in ytterligare några plan som hade strimmor efter sig:

14:27, SK984 Tokyo - Köpenhamn, FL400
14:30, AF291 Osaka - Paris, FL360
14:33, AY880, Paris - Helsingfors, FL370

Edit: Jag har under dagen sett 8 plan med strimmor efter sig. Samtliga 8 var vanliga kommersiella flygplan som gick att följa på FR24. Och samtliga plan hade moderna "high bypass" motorer eftersom flygplanstyperna var B777, B737 och A340.
Senast redigerad av madtop 2015-08-14 kl. 17:54.
Citera
2015-08-15, 02:29
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det kommer antagligen förklaras med att jag är en del av konspirationen - det brukar vara deras favoritförklaring. De kommer säga att jag ljuger och är en desinformatör.

Spanade in ytterligare några plan som hade strimmor efter sig:

14:27, SK984 Tokyo - Köpenhamn, FL400
14:30, AF291 Osaka - Paris, FL360
14:33, AY880, Paris - Helsingfors, FL370

Edit: Jag har under dagen sett 8 plan med strimmor efter sig. Samtliga 8 var vanliga kommersiella flygplan som gick att följa på FR24. Och samtliga plan hade moderna "high bypass" motorer eftersom flygplanstyperna var B777, B737 och A340.

Video-dokument: Även kommersiella plan chemtrailar:

https://www.youtube.com/watch?v=omMJwvDkF-s
https://www.youtube.com/watch?v=L6QXLEkS3pw

Dock, vad gäller persistent chemtrails, så är det enbart NATO-plan som chemtrailar:

INGA PERSISTENT CHEMTRAILS SÅGS TILL (NATO-plan) , DÄRAV ATT SMHI KUNDE GE MOLNFRIA VÄDERKARTOR MED ENBART SOL !!!

Okej?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-15 kl. 02:34.
Citera
2015-08-15, 03:11
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Okej?
Nej?
Citera
2015-08-15, 09:51
Medlem
madtops avatar
Citat:
Dessutom ser ni aldrig de chemtrailande planen (både korta och långa strimmor är chemtrails) på Flightradar24.com, eftersom det är frågan om militära plan !!!

Jag såg igår 8 plan med strimmor efter sig och alla gick att hitta på FR24. Samtliga 8 var vanliga trafikflygplan. De flesta lämnade korta strimmor efter sig men ett par skapade långa kvardröjande strimmor.

Citat:
Dock, vad gäller persistent chemtrails, så är det enbart NATO-plan som chemtrailar

Har du någon kommentar till mitt inlägg från 9:e februari där jag har fotat ett persistent contrail efter ett SAS-plan?
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Och hur förklarar du att jag såg ett persistent contrail efter en Ryanair så sent som i torsdags?
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)
Senast redigerad av madtop 2015-08-15 kl. 09:59.
Citera
2015-08-15, 11:33
Medlem
madtops avatar
Ser just nu ett flygplan som lämnar ett långt persistent contrail efter sig.
Och hör och häpna: jag hittar även detta plan på FR24.

Qatar Airways QR178, ett passagerarplan som är på väg från Oslo till Doha. Det ligger på FL390 och har en GS på 487 knop. Planet är en B787 dreamliner, ett väldigt modernt plan som har väldigt moderna och effektiva motorer.
Citera
2015-08-15, 14:44
Medlem
madtops avatar
Citat:

Lystring alla Stockholmare:

Håll utkik efter chemtrailande plan (både korta och långa strimmor är chemtrails)

Rapportera era iakttagelser här i denna tråd, tack!

Hittills idag har jag sett 5 olika flygplan som skapat kvarliggande kondensationsstrimmor. Jag har hittat alla fem planen i FR24 och samtliga var helt vanliga passagerarplan.

Här är ett foto som jag tog för någon timme sedan. Fotot visar ett flygplan som skapar en så kallad "persistent contrail":
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg

Jag kollade upp planet på FR24 och det var ett vanligt passagerarplan från holländska KLM.
http://i.imgur.com/SoKwVrM.jpg

Nu har jag spanat på plan och strimmor i 2 dagar och jag har bara hittat vanliga kommersiella passagerarplan. Vill du att jag ska fortsätta rapportera?
Senast redigerad av madtop 2015-08-15 kl. 14:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in