, behöver nog införskaffa min en PT eller rutinerad träningskompis. 

, behöver nog införskaffa min en PT eller rutinerad träningskompis. 

Hur ska jag gå tillväga om jag vill bli av med sidofettet och gå upp i muskler samtidigt? Det går väl inte att förbränna samtidigt som man går upp i vikt (muskler)? Ska jag typ börja bulka som fan i ett halvår och sen deffa ett halvår? Kan man typ  äta mer kolhydrater under 3v tid för att sen äta mindre kolhydrater och fett i 2 veckor och på så sätt gå upp i vikt och minska i fett samtidigt? 

Hur ska jag gå tillväga om jag vill bli av med sidofettet och gå upp i muskler samtidigt? Det går väl inte att förbränna samtidigt som man går upp i vikt (muskler)? Ska jag typ börja bulka som fan i ett halvår och sen deffa ett halvår? Kan man typ  äta mer kolhydrater under 3v tid för att sen äta mindre kolhydrater och fett i 2 veckor och på så sätt gå upp i vikt och minska i fett samtidigt? 

Men tror det är mer en smakfråga och om personen i sig gillar dig kommer denna att tycka att du ser bra ut om man endå har indikerat på att vilja träffas oftare, då finns det väl något där att hämta om bägge är med på noterna.

Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106