Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltomten
Vet inte om jag fattade fel men jag uppfattade att taxisnubben och stalkern var inte samma person

Behöver inte va samma person. Jag tror med tanke på hennes tweets att det är en taxichaffis som har börjat stalka henne och inte en person som hon har dejtat eller har på sin FB.
Jag tror starkt på att det är en taxichaffis i 30-års åldern som har skjutsat runt henne och hoppats på mer men BO så han enbart sett honom som #skjuts". Samt att i vissa kulturer som BO skriver "du äger inte mig" sä tror jag att GM är en icke svensk". Jag är 100% säker på det.
Alla hon har dejtat/haft förhållande med officielt har man redan kollat upp. Mitt tips är kolla alla taxi chaffisar i Upplands väsby som kör svart unga tjejer i åldern samt hennes alla kontakter.
Tror inte detta är en GM som hon har varit tillsammans med utan en GM som hade hoppats på mer. Det stod ju i hennes tweets gav mitt tel.nummer till taxichaffis och sen kom tweetsen om att han vägrar och sluta och ringa m.m. Samt om hon har inlett en relation där hon har pluggat hela våren kan det ha slagit slint hos chaffisen som ville ha mer men inte BO.