Citat:
Tack! Härligt att höra.
I just Övernaturligheter är rösten mycket pga en enorm förkylning, haha. 
Härligt att ni kan förlåta min opålitlighet
Det är faktiskt något jag har jobbat på länge, och vid något tillfälle hade jag faktiskt 2-3 som låg och väntade.. Men sommaren har varit kaotisk, så brunnen med färdiga avsnitt är torr som en öken och jag har haft dåligt med tid att jobba på fler. Ska försöka jobba ihop en hög igen så snart jag kan!
Så är det! Det är speltråden jag tänkte på när jag sa att jag trodde att jag varit i kontakt med honom redan. Har läst i den tråden och funderat på att göra avsnitt om den. Kom just nu på att jag har läsning att göra som du skickat - förlåt att det tar sån förbannad tid! Ska jobba på det så fort jag kan. Tjata på mig om du inte hört ifrån mig till mitten av nästa vecka!
Hahaha, riktigt så hård är jag inte! Jag är ju en glad amatör själv också, men det stämmer kanske att jag har blivit lite av en ljudsnobb redan. Din inläsning tyckte jag var bra, men ekot gjorde att din röst försvann lite, och skulle bli svår för lyssnarna att höra (inte minst om vi la till lite musik eller effekter). Självklart kan man dra upp ljudet på ditt spår, men då ökar även bakgrundsljudet/ekot.. Vet inte om du skickat ett epost till mig igen, men ska kika in där senare idag eller tidigt imorgon så återkommer jag snart.
Tack igen för ditt tålamod och fina jobb! 
Just ja! Vad gäller flytet i mina uppläsningar så är det väldigt redigerat. Jag spelar in många delar flera gånger (får läsa vissa partier upp till 4-5 gånger innan det sitter, men snitt är nog runt 2) och klipper ihop de bästa, tar bort inandningar och pauser.. Inte minst får jag klippa bort många "RÖÖÖÖÖV!" och "Men din jävla kukmun" och liknande som jag i frustration spottar ur mig när inläsningarna går dåligt, hehe. Skulle lätt kunna släppa ett avsnitt på 30 minuter med enbart frustrerad Salgoud redan nu.
I just Övernaturligheter är rösten mycket pga en enorm förkylning, haha. 
Härligt att ni kan förlåta min opålitlighet
Det är faktiskt något jag har jobbat på länge, och vid något tillfälle hade jag faktiskt 2-3 som låg och väntade.. Men sommaren har varit kaotisk, så brunnen med färdiga avsnitt är torr som en öken och jag har haft dåligt med tid att jobba på fler. Ska försöka jobba ihop en hög igen så snart jag kan!Så är det! Det är speltråden jag tänkte på när jag sa att jag trodde att jag varit i kontakt med honom redan. Har läst i den tråden och funderat på att göra avsnitt om den. Kom just nu på att jag har läsning att göra som du skickat - förlåt att det tar sån förbannad tid! Ska jobba på det så fort jag kan. Tjata på mig om du inte hört ifrån mig till mitten av nästa vecka!
Hahaha, riktigt så hård är jag inte! Jag är ju en glad amatör själv också, men det stämmer kanske att jag har blivit lite av en ljudsnobb redan. Din inläsning tyckte jag var bra, men ekot gjorde att din röst försvann lite, och skulle bli svår för lyssnarna att höra (inte minst om vi la till lite musik eller effekter). Självklart kan man dra upp ljudet på ditt spår, men då ökar även bakgrundsljudet/ekot.. Vet inte om du skickat ett epost till mig igen, men ska kika in där senare idag eller tidigt imorgon så återkommer jag snart.
Tack igen för ditt tålamod och fina jobb! 
Just ja! Vad gäller flytet i mina uppläsningar så är det väldigt redigerat. Jag spelar in många delar flera gånger (får läsa vissa partier upp till 4-5 gånger innan det sitter, men snitt är nog runt 2) och klipper ihop de bästa, tar bort inandningar och pauser.. Inte minst får jag klippa bort många "RÖÖÖÖÖV!" och "Men din jävla kukmun" och liknande som jag i frustration spottar ur mig när inläsningarna går dåligt, hehe. Skulle lätt kunna släppa ett avsnitt på 30 minuter med enbart frustrerad Salgoud redan nu.

Nu får du för sjutton svara om det åtminstone är gångbart ljud, då blir det en del inspelningar av trådar. Har skickat en full inläsning av lammarn Kan stå för första editeringen så behöver du bara lägga på dina specialeffekter och intro and shiet.
Garderoben har nu plats och ett spottfilter installerat samt en sån där ljudisolerande sak som gör att inpunten kommer framifrån. Om du har lust så lånar jag gärna din gamla mic som test för en vecka.
Sluta upp med att roa dig, vi har abstinens här i tråden ;-)

Undrade var du hade tagit vägen - och det är minst 3-4 pers som frågar efter just det avsnittet nyligen. Hoppas det löser sig för dig.