Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-13, 20:00
Medlem
bigpetes avatar
Haha! Tack för att du nämnde mig i veckans avsnitt

Ni hörde vad salgoud sade, gott folk! SHOW ME THE MONEY!!!!! xD

Nej, men skämt åsido; är det någon som är sugen på att bidra till välgörenhetsracet men inte vill använda PayPal o dyl. så skicka mig ett PM! Varenda krona behövs

Som den eminenta Färska Prinzen en gång sade:

"Jag är inte bög men jag bögar för femtio". Okej, riktigt så illa är det inte.

I alla fall, så har jag börjat fila på en idé till ett första "förberedelseavsnitt" om tävlingen. Sjukt spännande!
Citera
2015-08-15, 20:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Manus är topp, men det blir ju inte detsamma utan den härlige BFC! Förstår självklart att du inte vill använda din bandbredd.. Tror du det kommer ordna till sig? Annars kan vi testa över tele (min bekostnad)?
Mitt nät är tillbaka så nu ska jag se om jag kan få ordning på manuset.
Citera
2015-08-16, 13:26
Medlem
Vem läser in Rakiis röst i avsnitt 18?
Citera
2015-08-16, 20:06
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Mitt nät är tillbaka så nu ska jag se om jag kan få ordning på manuset.

Härligt! Jag ska skicka PM till dig imorrn eller tisdag så ska vi äntligen ta tag i detta. Ska bli trevligt att lära mig lite mer om dina specialintressen.

Citat:
Ursprungligen postat av mobilenn
Vem läser in Rakiis röst i avsnitt 18?

Hehe, samma kille som har läst in ett par andra grejer samt levererar "FlashBang - yttrandefrihet, på riktigt" i introt. Dessvärre vill han vara hemlig, så kan inte gå ut med användarnamn.. Men japp, du har hört rösten tidigare (dock vet inte ens jag vem han är eller exakt vad han lånat sin röst till).
Citera
2015-08-16, 21:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Härligt! Jag ska skicka PM till dig imorrn eller tisdag så ska vi äntligen ta tag i detta. Ska bli trevligt att lära mig lite mer om dina specialintressen.
Coolers. Det kommer dock bli ett rätt fattigt avsnitt eftersom jag får börja om från scratch men det blir säkert bra. Jag hoppas även att du har några personliga frågor att komma med.
Citera
2015-08-16, 23:33
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Coolers. Det kommer dock bli ett rätt fattigt avsnitt eftersom jag får börja om från scratch men det blir säkert bra. Jag hoppas även att du har några personliga frågor att komma med.

Tur du kan gå tillbaka i denna tråden och kika på förslagen till ämnen jag lade upp. *ehem*
Citera
2015-08-16, 23:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
Tur du kan gå tillbaka i denna tråden och kika på förslagen till ämnen jag lade upp. *ehem*
Det kan ju så att det kommer bli så att jag tar dina ämnen, skriver lite om det hela och nöjer mig med det. Det manus som är borta i cyberrymden var lite mer ambitiöst.
Citera
2015-08-18, 00:20
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Jag har snott 2 renar tråden är så jävla mycket flashback det kan bli

Mer sånt
Citera
2015-08-19, 10:36
Medlem
Salgouds avatar
Veckans avsnitt blir lite försenat. Kommer på fredag!

PS. Har någon förslag på lite "deckarmusik"? Gärna creative commons, men spelar inte så stor roll. Ingen sång.
Citera
2015-08-19, 10:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

PS. Har någon förslag på lite "deckarmusik"? Gärna creative commons, men spelar inte så stor roll. Ingen sång.
Two Dragons får väl kategoriseras som "snortight och funkig agentmusik"?
https://www.youtube.com/watch?v=c-Xo_xFpWjw

Sen om du orkar klippa lite så är ju dom instrumentala delarna av temat från Shaft klar "deckarmusik".
Citera
2015-08-19, 11:04
Medlem
bigpetes avatar
Temat till Mission: Impossible?
Citera
2015-08-21, 01:03
Citat:

kanske försent men pink panther theme
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in