Citat:
Ursprungligen postat av
delta2
Mina argument tryter aldrig oturligt nog . Men jag ska göra ett försök att få dig att förstå hur jag menar . Om vi tänker att LH var gömd i boden i ett klädskåp så räcker det ju med att en polis går in där och öppnar skåpet . Slutsats : ingen hund har använts . Om LH däremot har varit gömd i en hög med gödsel . Slutsats : Då har hund troligen varit den som hittat henne . Fattar du skillnaden ?? Det har alltså en viss betydelse om polisen har hittat henne med eller utan hjälp av hund . Vill du ha fler exempel eller hänger du med i svängarna . Och jag skiter ärligt talat i om vad du kan eller inte kan . Anser du dig vara expert så lev då i den tron . Det hjälper inte i det här fallet ändå . Du lär inte lösa det här fallet oavsett hur mycket du tror du vet och kan om hundar och deras luktsinne m.m . Och om du nu varit så bevandrad i hur hundar fungerar så borde jag knappast ha behövt förklara det här eller hur ??
Det satt långt inne, trots det så framstår din slutsats som totalt intelligensbefriad i mina ögon.
Polis eller hund kan hitta ett lik i en garderob, då drar du slutsatsen att en polis hittade liket, varför då?
Med tanke på att polisen lät tömma gödselbrunnar så lär steget till att vända upp och ner på en gödselstack inte vara så långt, trots det drar du slutsatsen att det sannolikaste är att en hund hittade kroppen.
Seriöst, är du bara här för att irritera vettiga människor eller är du dum på riktigt?