Citat:
Ursprungligen postat av
DeVaLaGott88
Du har rätt i mkt, men mordvapnet kan ju faktiskt vara hans händer, att hon blivit strypt. Sen tror jag polisen har någorlunda koll på vart de hände. Detta kommer nog bli bra
Vad som framkommit i tråden hurvida Lisa hittades så tyder inget på att hon blivit strypt, men vi ska inte utesluta någonting innan mer information kommer fram.
Troligtvis skulle det gå snabbare att fälla NB om han lagt sina händer runt hennes hals, men vi blir nog klokare med tiden. Det är intressant att en fjärde person är intressant för utredningen, förutsatt att det INTE är ett tips från någon som läst något på flashback.
Personligen har jag delade känslor just nu. I början trodde jag inte alls att polisen hade rätt GM, på senare tid så svängde jag och trodde att rätt man är häktad.
Skulle NB mot förmodan vara oskyldig till mordet så hoppas jag han får ett rejält skadestånd och sitt anseende tillbaka, om han däremot har mördat Lisa eller varit inblandad i mordet så är det bara att skeppa han till litauen för att sitta livstid. Sitter han i fängelse här riskerar han nog att lynchas.