2015-08-12, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Vad sägs om att du besvarar en fråga för en gångs skull?
Det kan väl du också ta o göra, du undviker ju frågor hela tiden och svammlar mest bara.
Citera
2015-08-12, 15:05
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Där vände du allt på steken, antagligen i desperation ...

Snaken - Kjellkritisk - madtop - erak - lorddesh m.fl ... antagligen även du ... där har du de betalda/obetalda desinformatörerna!

Vem som är desinformatör beror ju helt på vem som sprider desinformation. Chemtrails är ett rent påhitt utan några belägg och därför är alla påståenden om chemtrails påstådda existens och deras påstådda verkan desinformation.
Citera
2015-08-12, 15:08
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Fast jag är lite förvånad över att du har så dåligt minne...

Aluminium i chemtrailsen är känt för att påverka minnet i menlig riktning... orsak bland annat till att Alzheimer ökar så dramatiskt i chemtrailade länder...
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-12 kl. 15:11.
Citera
2015-08-12, 15:23
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Aluminium i chemtrailsen är känt för att påverka minnet i menlig riktning... orsak bland annat till att Alzheimer ökar så dramatiskt i chemtrailade länder...

Trist att du lider av begynnande Alzheimer, det sätter dina ständiga upprepningar i en annan dager.

Och då har du säkert även glömt bort att det inte finns någon som helst sanning i påståendet att det finns aluminium i contrails. Trots ihärdiga försök och intensiva studier har man inte lyckats hitta ett enda prov med förhöjda värden av aluminium i vare sig flygplansbränsle eller planens utsläpp. Ryktet om aluminium i utsläpp efter flygplan verkar inte vara mer än just ett tomt rykte, en vandringsmyt helt enkelt.
Senast redigerad av madtop 2015-08-12 kl. 15:29.
Citera
2015-08-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumpo
Det kan väl du också ta o göra, du undviker ju frågor hela tiden och svammlar mest bara.

Nämn fem. Eller återgå till Jorden är ihålig-tråden.
Citera
2015-08-12, 16:14
Medlem
madtops avatar
Citat:
LÖGNHALSEN MADTOP HAR SLAGIT TILL IGEN...

Labbtester runtom i världen påvisar att chemtrails innehåller en hel radda med hälsovådliga kemikalier och metaller, bland annat stora mängder aluminium:

Jag tror du missuppfattar informationen i länkarna som du så snällt delger. De visar att det finns aluminium i t.ex en sjö. Ingen av dina länkar visar att det finns aluminium i utsläpp från flygplan.

Aluminium är den vanligaste metallen i jordskorpan och det 3:e vanligaste grundämnet. Att inte hitta aluminium i ett prov från en sjö vore minst sagt anmärkningsvärt.
Citera
2015-08-12, 16:50
Bannlyst
Citat:
Snaken - Kjellkritisk - madtop - erak - lorddesh m.fl ... antagligen även du ... där har du de betalda/obetalda desinformatörerna!

Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Vem som är desinformatör beror ju helt på vem som sprider desinformation. Chemtrails är ett rent påhitt utan några belägg och därför är alla påståenden om chemtrails påstådda existens och deras påstådda verkan desinformation.

Du yrar i nattmössan, tråden är späckad med "bevis". Förnekarna, se ovan o inkludera dig själv, är ökända desinformatörer som förnekar den mest flagranta dokumentation.
Citera
2015-08-12, 17:04
Medlem
Citat:
Labbtester runtom i världen
Vilka av dessa tester är tagna direkt i spåren efter flygplanen? Vilka av testerna är garanterat fri från bilavgaser och industriutsläpp?
Citera
2015-08-12, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Vilka av dessa tester är tagna direkt i spåren efter flygplanen? Vilka av testerna är garanterat fri från bilavgaser och industriutsläpp?

É du din fjant garanterat fri från bilavgaser och industriutsläpp?
Citera
2015-08-12, 17:54
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Du yrar i nattmössan, tråden är späckad med "bevis". Förnekarna, se ovan o inkludera dig själv, är ökända desinformatörer som förnekar den mest flagranta dokumentation.
Det duger inte bara att peka mot himlen och gorma om chemtrails. Ni ska ha riktiga bevis som håller. Inga Youtube-klipp med tokar som snackar om chemtrails duger. Jag förkastar flagranta dumheter.
Citera
2015-08-12, 18:04
Medlem
Citat:
É du din fjant garanterat fri från bilavgaser och industriutsläpp?
Eftersom jag lever på narknivå blir jag kraftigt påverkad av bilavgaser och industriutsläpp. Detsamma gäller alla de prover som tas på marknivån. Om jag levde på 10000 meters höjd skulle jag andas in färre föroreningar.
Citera
2015-08-12, 18:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Länkposter raderade.

//mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem