Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-23, 14:54
  #25
Medlem
Custom_mades avatar
Tråkigt att det inte rapporterats från någon annan än Friatider. Vill helst inte länka friatider på facebook. Men vill väldigt gärna upplysa folk om detta äckel och så att folk förstår att dom som står bakom extreme åsikter oftast inte är felfria själva.
Citera
2014-11-23, 16:08
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Tråkigt att det inte rapporterats från någon annan än Friatider. Vill helst inte länka friatider på facebook. Men vill väldigt gärna upplysa folk om detta äckel och så att folk förstår att dom som står bakom extreme åsikter oftast inte är felfria själva.

Länka till Lexbase istället då.
Citera
2014-11-23, 16:17
  #27
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Länka till Lexbase istället då.

Jag stödjer ej lexbase! Har aldrig varit inne på lexbase, kommer aldrig vara där och jag tycker det är dåligt för allmänhetens bästa. MEN jag tycker i detta fallet att det var bra att någon kollade upp snubben. Är man under allmänhetens granskning och VET att folk kan få fram sådan här information får man fan skylla sig själv om folk rasar när man själv kritiserar så hårt i media.
Citera
2014-11-23, 17:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jag stödjer ej lexbase! Har aldrig varit inne på lexbase, kommer aldrig vara där och jag tycker det är dåligt för allmänhetens bästa. MEN jag tycker i detta fallet att det var bra att någon kollade upp snubben. Är man under allmänhetens granskning och VET att folk kan få fram sådan här information får man fan skylla sig själv om folk rasar när man själv kritiserar så hårt i media.

Om du misstror FT så begär ut domarna själv från domstolarna. Alla målnummer står på första sidan i tråden.

Nu har även den arga blatten kritiserat Nyheter24 och deras skribent:
http://www.youtube.com/watch?v=PEby6...ature=youtu.be
Citera
2014-11-23, 17:40
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Om du misstror FT så begär ut domarna själv från domstolarna. Alla målnummer står på första sidan i tråden.

Nu har även den arga blatten kritiserat Nyheter24 och deras skribent:
http://www.youtube.com/watch?v=PEby6...ature=youtu.be

Två av domarna finns här:

(FB) Feministisk reporter dömd för kvinnomisshandel och ofredande
Citera
2014-12-10, 12:16
  #30
Medlem
Har feministprofilen gjort några nya utspel i media?
Citera
2014-12-11, 04:35
  #31
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Har feministprofilen gjort några nya utspel i media?

Jag har inte hört något mer från honom. På den gamla goda tiden när journalisterna hade kontroll över informationsflödet så kunde en händelse av det här slaget "glömmas bort". Arga insändare om denne man skulle "inte möta publicistisk standard" och ej tas med. Sedan skulle han säkert dykt upp igen i någon skepnad. Med internet så blir det mycket svårare eftersom internet "nevar f0rget".
Jag förväntar mig att han dyker upp med sin snabel inkopplad i något skattefinansierat projekt i framtiden.
Citera
2015-01-15, 23:43
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Jag har inte hört något mer från honom. På den gamla goda tiden när journalisterna hade kontroll över informationsflödet så kunde en händelse av det här slaget "glömmas bort". Arga insändare om denne man skulle "inte möta publicistisk standard" och ej tas med. Sedan skulle han säkert dykt upp igen i någon skepnad. Med internet så blir det mycket svårare eftersom internet "nevar f0rget".
Jag förväntar mig att han dyker upp med sin snabel inkopplad i något skattefinansierat projekt i framtiden.

Mohamed Touzari har inte publicerat någon mer text sedan pålitliga FT gjorde avslöjande eller om det var FB som hann först kanske. Skattefinansierat projekt tror jag också kan vara en framtid för honom nu när "journalistkarriären" sprack.

Bloggen hans är heller inte uppdaterad...
Citera
2015-08-11, 21:24
  #33
Medlem
CarlGutts avatar
http://www.metro.se/metro-debatt/kvi...!mxGrjzXah9XM/


Nu är han igång igen
Citera
2015-08-12, 01:24
  #34
Medlem
Fria Tider, 2015-08-11:
Citat:
Kvinnomisshandlare tillbaka som feministisk debattör

Media.Den feministiske profilen och debattören Mohamed Touzari, dömd för bland annat kvinnomisshandel och sexuellt ofredande, är nu tillbaka i den svenska feministdebatten.

[..]

Fria Tider har sökt Metro för en kommentar till valet av feministisk debattör.
http://www.friatider.se/kvinnomissha...stisk-debattor
Citera
2015-08-12, 02:30
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor
Fria Tider, 2015-08-11:
Fria Tider har sökt Metro för en kommentar till valet av feministisk debattör.
http://www.friatider.se/kvinnomissha...stisk-debattor
Najs. Det är så där man måste göra. Metro kommer inte publicera honom igen.
Citera
2015-08-12, 11:49
  #36
Medlem
börsvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuknimgus
Najs. Det är så där man måste göra. Metro kommer inte publicera honom igen.
Det går alldeles utmärkt att vara feminist och kvinnomisshandlare. Kom ihåg att krönikören trots allt är "rasifierad" och dessutom identifierar han sig som feminist. Ord trumpar handlingar och identitet går framför kompetens eller sunt förnuft.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback