Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Är det bara jag som tycker att det är märkligt att Aik nu fått 4 matchavgörande domslut irad till sin fördel...? Banguras armbåge och straffsituationen mot Norrköping samt handsen på Bangura och frisparken på vårt bortdömda hörnmål på friends igår kväll.. 4 helt matchavgörande domslut som borde ha dömts på ett annat sätt och jag är rätt säker på att Aik torskat både igår kväll och mot Norrköping om domaren dömt rätt. 6 poäng får Aik gratis av domarna i matcher mot toppkonkurrenter vilket påverkar guldstriden något enormt. Säg ni att jag är bitter, men detta är ett faktum. 4 dåliga beslut av Al Hakim och Strömbergsson har lett till 6 Aikpoäng i toppmatcher. Inget att hymla om alla gnagare.
Men du, det jämnar ut sig..
Det där citatet har vi fått emot oss så många gånger och nu hade vi tur, andra gånger har vi haft rejäl otur. Och ärligt talat kan inte Djurgården skylla på domaren när man spela en bra bit av matchen med en man mer och ändå släpper in matchens enda mål.
Var så förtvivlad och hopplös när Sonko drog på sig det röda.. Hade inga förhoppningar alls om att vi skulle vinna men satan vad glad man är idag. Banguras glädje var påtaglig och nånting man kommer minnas med glädje.
Gällande Etuhu var det riktigt onödigt agerande vid målet, en sån spelare borde absolut sköta sig bättre..