Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Och vad skulle jag annars diskutera? Jag kan bara tala för mig själv. Till skillnad från dig påstår jag mig inte veta hur resten av världens tjejer är och tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av
bockyboat
Men nu handlar ju tråden om just personliga preferenser, hur har det lyckats undgå dig?
Det är skillnad på att diskutera och resonera utifrån sig själv och sina egna erfarenheter och att bara påstå något och backa upp det med
"du känner inte mig"-repliker. Tänker inte endast diskutera
LionQueen88s preferensers vara eller icke vara.
Citat:
Dessutom undrar jag hur du lyckas komma fram till slutsatsen att bara för att vissa tjejer blir lurade av players så innebär det att alla tjejer gillar killar som knullar runt. Uh? Någon felkoppling där, va?
Det är inte vissa. Det är alla. Undantagen kan negligeras då de är så få. Jag ser väldigt många tjejer som säger att de inte gillar players. Jag ser inga tjejer som agerar efter det.
Citat:
Applicerar du motsvarande tänk på killar också? Testa: Killar älskar tjejer som knullar runt, eftersom de gång på gång hamnar i relationer med tjejer som haft en massiv sexuell historik. Detta bevisas ju i så fall av alla trådar här på Flashback på ämnet "buhu, min flickvän ljög för mig, hon har knullat över 15 killar och var inte oskuld som hon påstod".
Killar och tjejer fungerar inte på samma sätt, så nej det applicerar jag givetvis inte.
Citat:
Personligen anser jag ju att det är vitt skilda saker att bli indragen/lurad in i något man hade valt bort ifall man vetat om det och att medvetet välja det. Men så tänker jag ju rätt också.
Vet inte varför detta är relevant. Det är inte skillnad på att bli lurad och välja själv. Känslorna är samma vare sig de vilar på verklig grund eller inte. Antingen lurar man en tjej att tycka om en, eller så gör hon det av sig självt. Inget är mer äkta än det andra för henne.