2015-08-10, 18:47
Medlem
Bisticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ellerhur! Ja, all skränigt skrytig kiss and tell är sjukt osexigt. Och skryta om vad man gjort sexuellt? Är de 16 eller? Sätter sig verkligen vuxna människor ner och startar en konversation med: "jag har gjort [ditten] och [datten], jag!"

Dem är 25 + men vissa har fastnat i 16-17 års åldern.
kunde sitta brevid medans kompisen sa " kommer du ihåg när vi gangbanga den där tjejen när vi var 16. Vi borde göra det igen" jahapp..
Citera
2015-08-10, 19:59
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDisciple
Och jag är tacksam att du delade den

Kan tillägga att det var en relativt kort period, att jag inte utnyttjade den fullt ut, och att jag knappt kom upp i tvåsiffrigt i fråga om antal tjejer. Men det kändes som en dröm, att helt plötsligt få allt som man önskade som 18-åring, serverat på silverfat.

Fram tills för några år sedan, så har jag alltid varit väldigt sexuell, men av nämnda skäl nästan uteslutande praktiserat det inom långa relationer, sedan perioden jag beskrev. Nu, vid 42, har jag fortfarande inte passerat fler sexpartners än min ålder. Och hoppaoch tror faktiskt att det aldrig händer.
Citera
2015-08-10, 20:08
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDunajewskan
Ellerhur! Ja, all skränigt skrytig kiss and tell är sjukt osexigt. Och skryta om vad man gjort sexuellt? Är de 16 eller? Sätter sig verkligen vuxna människor ner och startar en konversation med: "jag har gjort [ditten] och [datten], jag!"
Är du och dina väninnor 16 år bara för att ni tjattrar om vilka snubbar ni blivit bortskämda/köpta/påsatta av?
Citera
2015-08-10, 20:19
Medlem
Många sexpartners tyder i mina ögon på en desperat kille som kör in kuken i vad som helst, och det är aldrig attraktivt.
Många flickvänner tyder på att han antingen blir kär till höger och vänster eller så är han inte seriös och varför skulle han då vara det med mig? Skulle verkligen inte känna mig utvald, som Helipolis påstår sig veta, utan snarare som ännu en av hans tidsfördriv.
Citera
2015-08-10, 20:35
Medlem
bithaxs avatar
Dom gillar det, ju fler du har knullat desto fler relationspoäng har du.

Om andra tycker om dig betyder det att du är bra, lite på samma sätt som att alla uteställen som har en kö utanför är bra ställen.

Killar om har många att välja på är ofta självsäkra och inte alls desperata som vissa verkar påskina. Dom hat god tillgång på fruntimmer så dom behöver inte hålla på och göra sig till eller ligga med nån jävla tjockis bara för att.

Kvinnor uppskattar att bli sedda av dessa män. Dom får gärna vara lite små kända i de lokala kretsarna också.
Senast redigerad av bithax 2015-08-10 kl. 20:38.
Citera
2015-08-10, 20:40
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax

Om andra tycker om dig betyder det att du är bra, lite på samma sätt som att alla ställen som har en kö utanför är bra ställen.

Läste en signatur en gång som svarar på trådens frågeställning rätt bra, gick ungefär såhär: En nyckel som kan öppna många lås är en bra nyckel, medan ett lås som alla nycklar kan öppna är ett dåligt lås.
Citera
2015-08-10, 20:42
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Dessutom så gjorde alla otrogna brudar att jag tappade tilltro till tjejers förmåga till trohet och lojalitet. Det var nästan värre, att dessa tjejer bara ville bli knullade av mig, fastän de ville stanna med sina pojkvänner, än om de hade velat bli tillsammans med mig också. Sedan dess så har jag alltid varit livrädd för att hamna på den andra sidan, och vara den "snälla" killen vars tjej knullar med svin bakom ryggen.

Det där hör man allt för ofta från folk som har lite erfarenhet av spelet.
Det är väll så att alla kvinnor vill ligga med dom 10% bästa männen, oavsett vad dom har för andra åtaganden. Dom är inkapabla till äkta kärlek och lojalitet, utan det handlar bara om personlig vinning och vad andra kan erbjuda dem.

Banden är nog mycket starkare mellan män som går i krig tillsammans, än mellan en kvinna och hennes partner.
Senast redigerad av bithax 2015-08-10 kl. 20:44.
Citera
2015-08-10, 20:44
Bannlyst
Citat:
Det där hör man allt för ofta från folk som har lite erfarenhet av spelet.
Det är väll så att alla kvinnor vill ligga med dom 10% bästa männen, oavsett vad dom har för andra åtaganden.
Dom är inkapabla att känna kärlek, utan det handlar bara om personlig vinning och vad andra kan erbjuda dem.

Nu ångrade jag mig. Tycker härmed allt sex är äckligt.

Tycker alla män ska be om ursäkt för att de haft sex före mig.
Citera
2015-08-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Läste en signatur en gång som svarar på trådens frågeställning rätt bra, gick ungefär såhär: En nyckel som kan öppna många lås är en bra nyckel, medan ett lås som alla nycklar kan öppna är ett dåligt lås.

Läs svaren i tråden så inser du att det finns flera tjejer som inte håller med.
Citera
2015-08-10, 20:53
Medlem
Citat:

Om andra tycker om dig betyder det att du är bra, lite på samma sätt som att alla uteställen som har en kö utanför är bra ställen.

Killar om har många att välja på är ofta självsäkra och inte alls desperata som vissa verkar påskina. Dom hat god tillgång på fruntimmer så dom behöver inte hålla på och göra sig till eller ligga med nån jävla tjockis bara för att.

Kvinnor uppskattar att bli sedda av dessa män. Dom får gärna vara lite små kända i de lokala kretsarna också.

Eller så läser du tråden istället och inser att det finns kvinnor som det inte stämmer in på.
Att bli sedd av en desperat kille är som att bli uppskattad för sin matlagning av ett svältande afrikanskt barn- inget man tar åt sig utav för man vet att de nöjer sig.
Citera
2015-08-10, 20:53
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ett par nya tjejer per år är inte så himla mycket.

Haha, för mig är det förbannat mycket. Rena dröm livet typ.

Både kvinnor och män som knullar så mycket med olika partners är fan horor allihopa.
Citera
2015-08-10, 20:54
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Eller så läser du tråden istället och inser att det finns kvinnor som det inte stämmer in på.
Att bli sedd av en desperat kille är som att bli uppskattad för sin matlagning av ett svältande afrikanskt barn- inget man tar åt sig utav för man vet att de nöjer sig.
En player som knullat alltifrån din morsa via din syster till dina klasskompisar kommer inte att uppfattas som desperat utan som flörtig, sexuellt förmögen. Han kan agera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in