2015-08-08, 17:44
Medlem
deadhead.s avatar
Om man spelar GTA V Heist mode så spelar man med 4st andra online spelare i sitt egna lag. De personer man möter är de riktiga online spelare eller är det bottar?
Citera
2015-08-08, 19:35
Medlem
Är lvl 50, tips på sköna militärfordon som man kan ta och kriga mot andra players online?

Set jag undrar främst är:
Hur får man ut rhino tank ur basen?
Var kan man hitta den lilla attack helikoptern med missiler?
Citera
2015-08-08, 21:18
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Om man spelar GTA V Heist mode så spelar man med 4st andra online spelare i sitt egna lag. De personer man möter är de riktiga online spelare eller är det bottar?

ja det är riktiga spelare haha inga bottar inte...
Citera
2015-08-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja det är riktiga spelare haha inga bottar inte...

Nej, dom man möter i heists är inte riktiga människor.
Citera
2015-08-09, 12:05
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Hahaha är du skön eller? Så klart att det är riktiga människor du kör med, det är därför det heter Gta V ONLINE

Citat:
Ursprungligen postat av apanal
Är lvl 50, tips på sköna militärfordon som man kan ta och kriga mot andra players online?

Har aldrig hämtat en tank själv men jag kan ju tänka mig att man åker in och hämtar den och sedan så kan man ringa till Lester och be honom ta bort polisen

Dock så kommer du inte kunna spara den någonstans då den inte går att placera i något garage, tanken är ett av de fordonen som man måste ringa upp sin mekaniker/merryweather för att den skall spawnas och detta går bara om du har köpt tanken.
Senast redigerad av Reggaeman 2015-08-09 kl. 12:08.
Citera
2015-08-09, 12:23
Bannlyst
Citat:

Den lila attack helikopter köper du från war-sidan. Vet ej när den låses upp?
Citera
2015-08-09, 13:21
Medlem
Bara9s avatar
Citat:

Tror han förstått att de man spelar Med är riktiga människor. Vad han troligtvis undrar är om fienderna man möter också är det vilket dem inte är.
Citera
2015-08-09, 13:23
Medlem
Citat:

Vill du ha en stridsvagn som du kan ringa ut när du vill får du vänta till rank 70.
Annars måste du ta en cargobob och lyfta ut en ur militärbasen för det finns inget annat sätt att få ut den därifrån. Du får vara snabb sen att kasta ut föraren från den för annars kör den därifrån.

Kolla på flygplatserna den brukar spawna upp där lite då och då.
Citera
2015-08-09, 13:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Nej, dom man möter i heists är inte riktiga människor.

ja alltså självklart alla förutom dina egna lagspelare är ju ai spelare och botar förstås i heists.
Citera
2015-08-09, 17:05
Bannlyst
Hade varit bra om dem hade implenterat döds krash i online. Samma som singel player mode. Folk kör ju så jävla idiotiskt dem har inget team work heller. bara gasen i botten och snabbast ditt som gäller med den fulaste flashigaste bilen.
Citera
2015-08-09, 19:13
Medlem
Reggaemans avatar
Bara jag som har stora buggar och lagg när man kör heists online?

Det började med små saker som att bilar ryckte till osv men nu är det löjligt

Bilar flyger iväg, svävar över gatorna och när man kör på andra bilar så glider de bara iväg, ibland genom väggar osv samt att det laggar som utav helvete och att npc:s svänger in framför min bil HELA JÄVLA TIDEN så att man konstant krockar... jag har en helt ny dator och bra uppkoppling så vad fan beror det på?

Kan det bero på att det är högt tryck på Rockstars servrar i och med att det är dubbel rp/cash senaste veckorna på alla heists?
Citera
2015-08-09, 22:22
Bannlyst
Är Vapid Gardian värt pengarna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här