2015-08-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hexA.
Så man ska behöva köpa hörlurar för att kunna titta på tv i lugn & ro?

Känns det inte som något är fel då?

Jo, men om man inte får stöd i sitt klagande så får man göra nåt innan man blir galen. Och med såna hörlurar blir det lugn ch ro .
Citera
2015-08-07, 18:26
Medlem
Jag har problem med utländska lottovinster som är nattaktiva och pajar min sömn om nätterna. Vafan, ärligt talat ut med packet. De bara förstör för oss som försöker få livet att gå runt.
Citera
2015-08-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Skaffa en hund som inte börjar darra utan hugger ungdjävlarna.

Otroligt smart tips. Lär ju verkligen lösa problemet.
Citera
2015-08-07, 19:38
Medlem
Fekaliuss avatar
Man blir fan mörkrädd när man läser den här tråden!

Vad har ni hatare gjort för att hjälpa dessa nya svenskar tillrätta? Har ni gått över och presenterat er? Förklarat hur ni känner? Hjälpt dem lära sig svenska? Fixa jobb till dem? Låta era barn umgås med deras barn? Kanske kollat om de har postraumatiskt stressyndrom pga krig och flykt?

Det är inte ens fel att två inte kommer överens, glöm inte det.
Citera
2015-08-07, 22:23
Medlem
Perignons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekalius

Vad har ni hatare gjort för att hjälpa dessa nya svenskar tillrätta? Har ni gått över och presenterat er? Förklarat hur ni känner? Hjälpt dem lära sig svenska? Fixa jobb till dem? Låta era barn umgås med deras barn? Kanske kollat om de har postraumatiskt stressyndrom pga krig och flykt?

Helt rätt!
Det är TS fel att grannarnas ungjävlar skriker på natten och att TS vill sova! Det är dessutom TS fel att det är krig i Syrien!
Föregående rader var sarkastiska....

Du måste vara en av få som faktisk är dummare i huvudet än Romson, och då är det illa.
Citera
2015-08-07, 22:28
Medlem
Fekaliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perignon
Helt rätt!
Det är TS fel att grannarnas ungjävlar skriker på natten och att TS vill sova! Det är dessutom TS fel att det är krig i Syrien!
Föregående rader var sarkastiska....

Du måste vara en av få som faktisk är dummare i huvudet än Romson, och då är det illa.
Känns som det kvittar om rasister skriver förolämpningar.

Nej, det är inte TS fel. Däremot har han inte gjort något vettigt för att lösa situationen till det bättre utan han sitter på typiskt svenskt fegt och passivt sätt och väntar på att saker ska lösa sig självt!

Svara på den här frågan: Varför vill du hindra att människor får skapa sig nya liv i Sverige?

Du är bara bitter för att du är en loser som inte kan få en svensk tjej.
Citera
2015-08-07, 22:56
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:

Den där sista kommentaren är idiotisk, urdum.
Råkar man t ex ut för en äkta psykopat som dessutom är en stalker är det honom och ingen annan det är fel på.
Citera
2015-08-07, 23:12
Medlem
Fekaliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Den där sista kommentaren är idiotisk, urdum.
Råkar man t ex ut för en äkta psykopat som dessutom är en stalker är det honom och ingen annan det är fel på.
Psykisk sjukdom är en annan sak och relativt ovanligt. Det finns alltid undantag till allt.
Citera
2015-08-07, 23:22
Medlem
Citat:

Och i vilken jävla drömvärld lever du i?

Först och främst är det inga svenskar, man blir inte automatisk svensk om man sätter sin fot i Sverige, ungefär som att jag skulle bli kines och jag flyttade till Kina.

Dessa parasiter vill inte lära sig svenska ditt pucko. Dom vill heller inte jobba, varför tror du att dom kom till Sverige?

Så att våra barn börjar snacka invandrarsvenska, tror inte det.

99% av "flyktingarna" som kommer inte har inte upplevt krig och flykt och kan därför inte ha posttraumatiska stressyndrom.
Citera
2015-08-07, 23:33
Medlem
Lite offtopic men varför har barn från Afrika och i viss mån också från Somaliland och Mellanöstern sådana enormt starka röster? Trodde förr att det berodde på att föräldrarna alltid talade högt men är tveksam. Är de födda med andra röster än europeiska barn? Tänk bara Louis Armstrong...
Har bott granne med svenska flerbarnsfamiler i kommunala hyreshus från 60-talet utan några störningar men med de här megafonerna är det ju omöjligt att bo granne. Blir ju i praktiken folkfördrivning när politikerna tvingar in sådana här människor där de inte hör hemma.

Vart ska fördrivna svenskar ta vägen?
Citera
2015-08-08, 08:03
Medlem
crusades avatar
Citat:
Känns som det kvittar om rasister skriver förolämpningar.

Nej, det är inte TS fel. Däremot har han inte gjort något vettigt för att lösa situationen till det bättre utan han sitter på typiskt svenskt fegt och passivt sätt och väntar på att saker ska lösa sig självt!

Svara på den här frågan: Varför vill du hindra att människor får skapa sig nya liv i Sverige?

Du är bara bitter för att du är en loser som inte kan få en svensk tjej.

TS har skrivit att han inte är svensk...
Citera
2015-08-08, 08:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Lite offtopic men varför har barn från Afrika och i viss mån också från Somaliland och Mellanöstern sådana enormt starka röster? Trodde förr att det berodde på att föräldrarna alltid talade högt men är tveksam. Är de födda med andra röster än europeiska barn? Tänk bara Louis Armstrong...
Har bott granne med svenska flerbarnsfamiler i kommunala hyreshus från 60-talet utan några störningar men med de här megafonerna är det ju omöjligt att bo granne. Blir ju i praktiken folkfördrivning när politikerna tvingar in sådana här människor där de inte hör hemma.

Vart ska fördrivna svenskar ta vägen?

jag blev folkfördriven ur vänersborgsbostäders hus på torpavägen 9.. flyttade dit 2012 var då inte de bästa området i stan men fritt från somaliebarn, en o annan jugge bodde där typ men inget man störde sig på.. hösten-vintern 2013 hände nått.. började se allt fler svarthudingar i området.. lås fick sättas på tvättstugorna..sopor låg slängt utanför sopnedkastet.. negerbarn tog över lekplatsen (20-30) åt gången.. var ute o lekte o skrek långt in på nätterna..

våren 2014 fick jag första apfamiljen i min egen trapp.. de bodde längst ner o jag på 3e våningen... var ett herrans liv dagarna igenom.. var typ som om ungarna sprang runt o bankade i väggarna konstant för glaset till min tv möbel vibrerade konstant .. dessutom höll man på o spy om man gick ut i trappen när apfamiljen vistats där tidigare...

skraltiga bilar parkerades på parkeringen o givetvis dunkade de upp sina rosthögar på min audi så man fick lackskador..

sommaren 2014 beslutade jag mig att fly skiten o köpa mig ett hus på landet utan grannar =) när jag väl gjort detta o skulle säga upp lägenheten frågade jag om de fanns möjlighet att slippa 3 mån uppsägningstid vilket det inte fanns enligt dem.. då svarade jag att de e nog inga problem för er att hitta en somaliefamilj på 8 pers o trycka in.. vilket gjorde att jag blev av med den på 2..

idag besöker jag Somalieborg väldigt sporadiskt.. handlar min mat i byns lanthandel o beställer grejer på nätet samt jobbar i Norge..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in