Tror ni Pajnis dyker upp, instormandes och skriker: Ni kan inte göra såhär, hon är psykiskt sjuk och måste lämnas ifred för att läka!!!! Ni bara åtalar henne för ni har inga egna liv!!!
Jag ska, i den mån jag kan, skriva från mobilen under rättegången. Men måste vara lite diskret.
Jag har suttit och gatt igenom alla forundersokningar och en sak som slar mig ar att hon har uppgett verkligen all mojlig personinfo (adress, telnr, address) for de som on bedragit. Jag ar inte jattevan vid att bedra folk sa nagon har kanske kan upplysa mig i amnet: ar det nagon slags strategi eller bara puckat?
Alskar forresten att en pizzakniv ingick i knivsettet hon lurade till sig.
Senast redigerad av Frastructura 2015-08-07 kl. 15:33.
Haha, det här gjorde min fredag. Tack för länkarna! Har ju varit nyfiken på vad Berny hittat på det senaste halvåret...
Har följt den här tråden från början till slut, och även tidigare. Köpte Vingklippt Ängel som dum 14-åring och var stenhård "Bernyan" i ett par år tills jag tog mig i kragen. Det här är som en drama-serie som aldrig någonsin tar slut.
När jag läste hennes första bok, kunde jag aldrig skaka av mig känslan av att hon ljög och överdrev. Jag liksom bara visste att hon överdramatiserade och friserade händelser väldigt mycket.
Dock är hon störd, men inte på det sätt som hon vill göra sken av i böckerna eller i dessa aktuella förhör. Seriöst, hur många gånger har inte använt sig av metoden "Jag minns inte"? Detta som är nu, är systematiska och planerade brott, klart man inte glömmer det.
Jag har en kompis som har med i sin diagnosbild Omogen Störning. Känns som om detta är Bernys största problem. Hon är hela tiden 12 år i skallen.