2014-12-13, 17:47
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
För övrigt leker Andreas gangster & hotar folk i Bjärnys kommentarsfält på fb.

Han är ju byggd som ett sugrör så jag tvekar på att han har mycket att komma med. En tunnis som leker tuff bakom skärmen. Som hans blivande fru alltså.

För övrigt en riktig chock att en WT som han sitter på en pitbull.
Senast redigerad av gato12 2014-12-13 kl. 17:55.
Citera
2014-12-13, 17:49
Avslutad
Tillochmed hennes kusin reagerar. Bra.

EDIT: Förresten, varför finns A inte med på ratsit? http://www.ratsit.se/BC/SearchSimple.aspx?Who=Anderas+Nor%e9n&Where=Malm%f 6

Vad har han att dölja? Han finns med på Eniro.

EDIT2: Hittade när jag sökte på adressen.
Senast redigerad av oboyglas 2014-12-13 kl. 17:56.
Citera
2014-12-13, 17:50
Medlem
Ha, ha han har väl lärt sig av den bästa? Årets pappa vet ni väl....
Citera
2014-12-13, 17:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Han är ju byggd som ett sugrör så jag tvekar på att han har mycket att komma med. En tunnis som leker tuff bakom skärmen. Som hans blivande fru alltså.

Berny må suga ihop sina läppar, men...

...
Citera
2014-12-13, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Ah okej! Misstolkade kanske också, lätt hänt men håller med!
Är ju ett hett ämne. Alltid tråkigt när folk missbrukar rasnamn...

Men iaf, för att inte få varning för ot, undrar när den här hunden måste flytta.
A verkar pundig.

Kan säga det till alla här att A är inte en person som tycker om droger vad jag vet.
Citera
2014-12-13, 17:56
Medlem
motyls avatar
Va, vad hände med kisen? Vad hände med bebisen? Eller kör de en trippel?

B är så otroligt utvecklingsstörd och A's syster uppmanar alla att sluta ställa till med så mycket drama.

Sluta. Ställ. Till. Med. Så. Mycket. Drama.

Oh the irony.

B gör din jävla Facebook icke-publik nu, sluta sukta så mycket efter vad folk i den här tråden kan tycka om ditt liv.
Senast redigerad av motyl 2014-12-13 kl. 17:58. Anledning: Tillägg
Citera
2014-12-13, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Jag vet att jag skrev på ett klumpigt vis. Skrev det kortfattat för alla kanske inte vet om att det är inte en renrasig Berny och Andreas har skaffat.
Blev väldigt arg när andra började påstå att den skulle gå till attack på Berny och Andreas. Tycker inte det känns rätt att skylla på att hundem skulle vara/bli aggressiv. Har själv denna ras i min hund.

Om du syftar på mig så menade jag inte specifikt Pitbull eller Amstaff, jag hoppas att alla raser protesterar mot att bo hos B & A. Efter hennes CV med djur är det inget annat än rätt om karman i form av en hund biter henne i röven.
Citera
2014-12-13, 17:58
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
B är så otroligt utvecklingsstörd och A's syster uppmanar alla att sluta ställa till med så mycket drama.

Hur länge har hon känt Börny? Två månader?
Citera
2014-12-13, 18:00
Medlem
Imeldas avatar
Andreas hotade en i tråden, printscreenat och klart för anmälan. Sen blockade hon mig.
Citera
2014-12-13, 18:01
Medlem
motyls avatar
Antingen är hemsidan seg eller så äger inte A bilen de "köpte" för "100.000 kr".

http://biluppgifter.se/fordon/DFC446

Möjligtvis har han inte anmält ägarbyte men det är ju lustigt att ägaren ändrades för några dagar sen på hemsidan, och vad jag vet är A inte 37 år?
Citera
2014-12-13, 18:05
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Andreas hotade en i tråden, printscreenat och klart för anmälan. Sen blockade hon mig.

Hon har tydligen rensat bort alla som gett kritik. Frågan är varför hon inte gjort det för länge sedan...? Uppmärksamheten har tydligen gått före.
Citera
2014-12-13, 18:09
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hon har tydligen rensat bort alla som gett kritik. Frågan är varför hon inte gjort det för länge sedan...? Uppmärksamheten har tydligen gått före.

Personen hon hotade skrev att om berny var seriös skulle hon stänga sin sida, men att hon inte trodde att berny kunde leva utan dramat. Nu kan iaf inte jag se sidan. Men jag har print screen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in