2015-08-06, 23:28
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Polisen har lagt de på marken,
Vad menar du?
Skulle de ha hängt upp de i ett tvättsträck eller något????
Jag menar exakt det jag skrev, jag trodde att det var mer noga med påsarna.

Men om BP är i en bostad, strör de då ut påsarna på golvet?
Citera
2015-08-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
"Alla inlägg är anmälda till Flashback" skriver damen.
För vadå? Brott mot regel 6.66 - Spekulationsförbud?

Däremot kan väl tilläggas att det hon skriver om sin son är helt riktigt. Han är dömd för en helt vanlig trafikförseelse. Vad jag däremot trodde var att folk var säkra på att hans mamma var ägare till den beslagtagna bilen, men det har alltså bara gissats baserat på årsmodell, färg, och ort?

Verkar inte bättre än så, och på grund av det dras oskyldiga människor in som brottsmisstänka. Oavsett om man gjort något eller inte kan det vara förrädiskt att bli misstänkt på grund av spekulationer. Titta bara på han som blev utfryst efter älg-incidenten.
Illa!
Senast redigerad av Conniving 2015-08-06 kl. 23:32.
Citera
2015-08-06, 23:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möllberg
Om det nu är Id* Johan**on som är BO så knivhöggs en ung kvinna knappt 100 m från hennes bostad 2011. Tråd finns här...

2011? Du menar inte 2009?
Citera
2015-08-06, 23:30
Medlem
Citat:
Han vet hur man knivar folk med andra ord!?

Skämt åsido så får man väl innerligt hoppas att det här mordet inte hamnar i samma hög som dubbelmordet i Linköping. Såhär initialt känns det inte direkt som att det finns så jättemycket att gå på, men det är klart, polisen kanske har en massa saker att bearbeta som vi inte har en aning om.

Alltså platsen måste ju ändå vara riktigt jävla korkad att planera ett mord på denna tiden på dygnet när det e typ sol för första gången på hela sommaren 2 dagar i sträck, antingen en galning kanske lite psykiska sjukdommar eller något som går över styr tycker jag det känns som iaf, fan man blir ju mer och mer orolig för varje dag som går över ens småsystrar....
Citera
Medlem
Citat:
"Alla inlägg är anmälda till Flashback" skriver damen.
För vadå? Brott mot regel 6.66 - Spekulationsförbud?

Däremot kan väl tilläggas att det hon skriver om sin son är helt riktigt. Han är dömd för en helt vanlig trafikförseelse. Vad jag däremot trodde var att folk var säkra på att hans mamma var ägare till den beslagtagna bilen, men det har alltså bara gissats baserat på årsmodell, färg, och ort?
Men det har ju stått i tidningarna att det var en pappa som var ägare till bilen! Så om bilen står skriven på en kvinna, är den troligtvis inte intressant!
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Leif GW Persson säger att statistiken talar för att det inte är någon i kvinnans bekantskapskrets som har bragt henne om livet.

Från AB
Citera
2015-08-06, 23:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min dotter har bott i området och sprungit i skogen, samt genat genom den på hemväg på natten ..

Allt talar för blatteverkstad kreerar ....

Vänj dig istället för att fäkta i luften ..

Jaha, där ser man. Är din dotter kriminolog?

Gissningsvis inte – sådan mor, sådan dotter, så antagligen är det väl enbart hennes intryck, och dessa ger jag inte mycket för.
Citera
2015-08-06, 23:32
Medlem
Zigzagzagazoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Oooopps, detta såg jag inte komma. Knivmördad under ett motionspass passar in på ett ex, svartsjuk man/kvinna, psykiskt sjuk individ, drogad person. Låter oroväckande, jag hoppas att alla kvinnor som brukar motionera i området inte beger sig ut ensam framöver - tills GM är gripen.

Nu är det inte sagt att hon blev knivmördad. Däremot har en kniv hittats någon km ifrån flickan och polisen har tagit den i beslag. Precis som dom gjort med ett "snöre/rep" enligt AB.
Citera
2015-08-06, 23:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conniving
Verkar inte bättre än så, och på grund av det dras oskyldiga människor in som brottsmisstänka. Oavsett om man gjort något eller inte kan det vara förrädiskt att bli misstänkt på grund av spekulationer. Titta bara på han som blev utfryst efter älg incidenten.
Illa!

Förvisso, men när det gäller älgincidenten, för jag förmodar att du menar mannen vars fru dödades av en älg, så var han ju faktiskt ganska länge misstänkt av polisen. Jag tror nog att de flesta tar rena spekulationer på Flashback med lite fler nypor salt.
Citera
Medlem
Sätt upp övervakningskameror ÖVERALLT.

Enda hoppet verkar vara till en övervakningskamera på en skola.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Nu är det inte sagt att hon blev knivmördad. Däremot har en kniv hittats någon km ifrån flickan och polisen har tagit den i beslag. Precis som dom gjort med ett "snöre/rep" enligt AB.

Finns det någon källa på det? Jag har inte läst något om någon kniv hittills.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av budexperten
Haha vet du vem det där är? det är Kristoff*r Nordl*nd fd proffisionell counter-strike spelare alltså datorspel, tror knappast på honom jobbat med killen inom budbranchen i flera år han jobbar fortfarande kvar, han tränar sjukt mycket lite av en kroppsbyggare och bor i väsby vad jag vet fortf så tror inte det är han, det kan vi nog stryka.

Klart att det inte är han, även om anabola kan ge en del konstiga bieffekter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in