2015-08-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
H*n skulle väl jobba hela natten. Kanske inte har tid att sitta på fb då, och sover troligtvis rätt länge på dan.

Precis, hen jobbar väl som säkerhetsvakt eller nåt. Inte konstiga inlägg tycker jag.
Citera
2015-08-06, 13:54
Medlem
Mattemat1kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benim08
kan någon länka hennes facebook ?

Sök i tråden istället.
Citera
2015-08-06, 13:57
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Precis, hen jobbar väl som säkerhetsvakt eller nåt. Inte konstiga inlägg tycker jag.

Dessutom gjordes hans påstådda iaktagelse runt klockan två på natten endast en kort kort tid innan flickan hittades. Om det finns något samband mellan tjejen han såg och offret så finns nästan bara alternativet att tjejen han såg skulle vara GM.

Mest sannolikt var den en annan tjej han såg och har inget med detta att göra.
Citera
2015-08-06, 13:59
Medlem
Har inte hängt med så bra i tråden... så har en fråga är det bekräftade uppgifter att det är hon https://www.facebook.com/i*a.j*hansson.923 som är BO
Citera
2015-08-06, 14:00
Medlem
Allavetdinipadresss avatar
hmm, hjälpa till att leta...

Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Jag följer med! Jag hittar sjukt bra i skogarna där å hon ska fan hittas
Citera
2015-08-06, 14:02
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Fast här blir ju tiden halv 1.
Nej, skärmdumpen är ju från klockan 13 i dag. Elva timmar bakåt från det blir 02.
Citera
Medlem
Mattemat1kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allavetdinipadress
hmm, hjälpa till att leta...

Jadu, det får en att höja sina ögonbryn. Men det är även som jag sa från början. Han med Bmw:n borde polisen topsa för antingen spelar han väldigt dum och vill leka hjälte eller så var han bara verkligen på fel plats vid fel tillfälle.
Citera
Medlem
Red.Crosss avatar
Citat:
thebountyhunter

Långskott: mötte en ung tjej med långt blondt lockigt hår svarta löparbyxor, mörkgrön tröja/jacka men svarta Nikeskor. Hon stannade inte när jag ropade. Var i orästgårdsmarken. Vad gör en ung tjej ute kl två på natten?? Kan set varit hon? Sitter i kö till 11414. Osannolikt men jag måste fan tala om det.

Mycket detaljer där för att vara någon man möter klockan 2 på natten i början på augusti.
Citera
2015-08-06, 14:03
Medlem
Och GW uttalar sig: "Du kan inte utesluta att det är någon som känner henne, säger han."
Den mannen går från klarhet till klarhet!

Självklart kan man inte utesluta något egentligen!
Det verkar dock vara ytterligare ett mord som mer handlar om överfallsvåldtäkt, utan att GM känner BO.
Oftast när det handlar om någon som känner BO så sker detta i en bostad, inte ute i löpspåret.
Kan absolut varit någon som lurpassat i skogen, för att få sig ett nyp.
Citera
2015-08-06, 14:04
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Det verkar dock vara ytterligare ett mord som mer handlar om överfallsvåldtäkt

Vilka tecken finns på att detta handlar om överfallsvåldtkt?
Citera
2015-08-06, 14:05
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Och GW uttalar sig: "Du kan inte utesluta att det är någon som känner henne, säger han."
Den mannen går från klarhet till klarhet!

Självklart kan man inte utesluta något egentligen!
Det verkar dock vara ytterligare ett mord som mer handlar om överfallsvåldtäkt, utan att GM känner BO.
Oftast när det handlar om någon som känner BO så sker detta i en bostad, inte ute i löpspåret.
Kan absolut varit någon som lurpassat i skogen, för att få sig ett nyp.

Antagligen beror hans svar på hur frågorna är ställda.

– Kan det vara någon hon känner?
– Ja det kan inte uteslutas.
Citera
2015-08-06, 14:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red.Cross
Mycket detaljer där för att vara någon man möter klockan 2 på natten i början på augusti.
Så hon kanske inte dog på kvällen utan kan ha dött på natten? Det är många timmar där, hon åkte iväg för att jogga 18:30 och en person kan möjligen ha sett en tjej som stämmer in på signalementen kl 02, 8 timmar senare? Isf har inte BO blivit mördad under löpturen (?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in