2015-08-06, 13:46
Medlem
thebountyhunter
Medlem
Reg: Nov 2012
Långskott: mötte en ung tjej med långt blondt lockigt hår svarta löparbyxor, mörkgrön tröja/jacka men svarta Nikeskor. Hon stannade inte när jag ropade. Var i orästgårdsmarken. Vad gör en ung tjej ute kl två på natten?? Kan set varit hon? Sitter i kö till 11414. Osannolikt men jag måste fan tala om det.

vad gör en tjejj där 2 pä natten
Citera
2015-08-06, 13:47
Medlem
Allavetdinipadresss avatar
Håller helt med.

Citat:
Ursprungligen postat av krimintresserad
den här bountyhunter som verkar veta en hel del och ha sett en tjejj 2 på natten slutade skriva efter hon hittats och det sätt han skriver på verkar skumt,verkligen skumt,kolla första sidorna i ämnet
Citera
2015-08-06, 13:48
Medlem
Windchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jaja, jag menade inte att jag var nyfiken på vad den juridiska termen betyder, jag menade att jag undrar hur du kan vara hundra procent säker på att det finns någon som kan misstänkas?

Tänk lite själv.
Citera
Medlem
skumt bountyhunter att du va där,vem fan joggar kl 2
Citera
Medlem
Funderar på om hon stämt möte med någon?
kanske sprang de gemensamt en bit?
De kanske stannade till vid detta utegym? Pratade eller dylikt
Och något gick väldigt fel?

Jag försöker hitta en förklaring till tiden mellan 18.30-ca 21.00 eftersom polisen söker vittnen från ca 21.30

Vad jag förstått på kartor i tidningarna så är motionsspåret ganska långt,
Och att man fann kroppen efter ca halva sträckan, som i en böj.
Hon har alltså hunnit springa en bra bit, antingen själv eller tillsammans med någon?

"Platsen där kvinnan hittades ligger några hundra meter in i skogen, vid en höjd intill ett utegym. I närheten finns en nedlagd handelsträdgård"

Min fetning

Källa: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/skulle-ut-och-jogga-hittades-dod
Senast redigerad av Ka7700 2015-08-06 kl. 13:50.
Citera
Medlem
Enligt polisen de intervjuar i Expressens live-tv för tillfället så finns ingen gripen.
Varpå journalisten frågar upprepade gånger om de har någon misstänkt, och får enbart till svar att de inte har gripit någon.

Har vi tur kanske de är nära en lösning.
Citera
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Hagamannen släpptes nyligen... kan det vara orlimiligt att...?
Faktiskt. Han och hans familj sägs röra sig i södra delar av Sverige, på semester i husvagn.
Kanske inte helt troligt ändå. men jag hoppas verkligen att polisen kollar upp honom.

Och inte går på någon historia om att han matat små söta kaninungar just då . Apropå att han i Umeå tidigt avfördes från listan på misstänkta (trots att signalement, extrem skostorlek m.m. stämde) därför att han "nyss blivit far" till en liten gullig bebis..
Citera
2015-08-06, 13:49
Medlem
ab12s avatar
Citat:
den här bountyhunter som verkar veta en hel del och ha sett en tjejj 2 på natten slutade skriva efter hon hittats och det sätt han skriver på verkar skumt,verkligen skumt,kolla första sidorna i ämnet
H*n skulle väl jobba hela natten. Kanske inte har tid att sitta på fb då, och sover troligtvis rätt länge på dan.
Citera
2015-08-06, 13:51
Bannlyst
Citat:

Tänkte också på det.. lite väl uppjagad också.
Citera
Medlem
Citat:
skumt bountyhunter att du va där,vem fan joggar kl 2

Han skrev att han var på larm på prästgårdsvägen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Funderar på om hon stämt möte med någon?
kanske sprang de gemensamt en bit?
De kanske stannade till vid detta utegym? Pratade eller dylikt
Och något gick väldigt fel?

Vad jag förstått på kartor i tidningarna så är motionsspåret ganska långt,
Och att man fann kroppen efter ca halva sträckan, som i en böj.
Hon har alltså hunnit springa en bra bit, antingen själv eller tillsammans med någon?

"Platsen där kvinnan hittades ligger några hundra meter in i skogen, vid en höjd intill ett utegym. I närheten finns en nedlagd handelsträdgård"

Min fetning

Källa: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/stockholm/skulle-ut-och-jogga-hittades-dod
dit hon har sprungit är endast 1 kilometer då elljusslingan är på 2km
och på utmarkerade bilder är markeringen efter halva, så det handlar inte om några långa sträckor och att springa bort ingen skogen är tekniskt sett omöjligt
Citera
2015-08-06, 13:52
Medlem
kan någon länka hennes facebook ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här