Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Nej, och jag anser att jag inte måste göra det för att konstatera att åklagaren vid en viss given tidpunkt var av den uppfattningen att motivet till det mordet bland annat kan ha varit att dölja ett annat brott, nämligen rattfylleri.
Jag kan således inte se att det är osannolikt att motivet kan ha varit det samma i det här fallet. Det finns likheter mellan morden. Ett oklart motiv, fordon förekommer i rekvisitan, färd på väg finns med i sammanhanget, spår hittas i spenaten, offret gömt men inte särskilt noggrant, finns säkerligen mer.
Inte min mening att hoppa på dej, läste fup:n för längesen,OT: vet att Toni erkände, och det finns rekonstrunktionsbilder där han visar hur han skjuter henne med sitt jaktgevär, det bollades fram o tillbaka att han kört på henne och han valde attt skjuta henne i fyllan, är du inte av känslig natur kan du ladda ner den fup:n här på flashback, otäcka bilder när man hittar hennes kropp
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12045567.ab
kan erkänna när jag har fel och be om ursäkt, men har jag rätt vill jag gärna visa det, ifall jag kan
jag vet lika lite/mycket som vi alla här i tråden, men skriver jag att jag gissar, så gör jag inget annat än gissar, sen kan man vikta gissningar hit o dit, men det blir intressant när fup kommer, jag kommer iaf inte vara den som slår mej för bröstet ifall jag haft rätt, det är inte väsentligt, utan det viktiga är att rätt gärningsman åker dit, för gott !!