Citat:
Ursprungligen postat av
iesho
Om du inte kan förstå svårigheter med att objektivt registrera subjektiva upplevelser så är det slutdiskuterat med dig för min del.
Igår cyklade någon plötsligt ut i gatan framför min bil. Det är inte första gången det händer. Tidigare gånger har det också varit en person på en cykel med två hjul, styre och en sadel. Ibland saknas lykta på cykeln. Ibland har personen hjälm, ibland i samma färg, ibland inte. Även kläderna varierar. Ibland händer det mer än en gång per år men oavsett år så har dom alltid just två hjul, styre och sadel. Den saken ändrar sig aldrig och jag har därför fått en bestämd känsla av att det är ett fåtal organiserade personer som klär ut sig på olika sätt. Vissa av dom påminner dessutom lite grann om tidigare personer. Det känns som att dom är ute efter att göra så att jag skall tappa lusten att köra bil. Varför skulle några okända personer samarbeta för få mig att tappa lusten att köra bil om det inte vore en del av en organiserad och långsiktig plan att förstöra hela mitt liv? Solklar gang stalking med andra ord!
Behöver jag förresten ens nämna att jag inte är ensam om att råka ut för det här? Jag har flera gånger sett andra personer råka ut för samma typ av händelser. Till och med nära vänner och bekanta har råkat ut för det. Plötsligt svänger en cykel ut framför dom. Och precis som i mitt fall så är det alltid just två hjul, styre och sadel på cyklarna. Det säger ganska mycket om hur stor omfattning detta har. Det känns som att mer eller mindre alla bilförare är utsatta för gang stalking. Alltså måste det vara så!
För det kan väl aldrig vara korkat att värdera upplevda känslor högre än tekniska bevis med utgångspunkt att de senare är enkla att förfalska?