2015-08-04, 00:05
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur många gånger ska du återkomma till detta?
Ja du kan ljuga. Vore det i ditt intresse?

Annars kan du se inspelningar och dokumentation som att du samlar bevis, och publicering av bevis kan förstås både leda till en diskussion om ämnet samt att du kanske får hjälp att identifiera de som stalkar.. men det är kanske inte intressant?
En person med ärligt uppsåt skulle inte efterfråga "bevis" och personer utan ärligt uppsåt borde undanhållas alla data av det slaget.
Citera
2015-08-04, 00:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
En person med ärligt uppsåt skulle inte efterfråga "bevis" och personer utan ärligt uppsåt borde undanhållas alla data av det slaget.

Med den inställningen kommer du antagligen få vissa problem i kommunikationen med polis / jurist / åklagare angående utredningen av din stalkning...
Citera
2015-08-04, 01:03
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Med den inställningen kommer du antagligen få vissa problem i kommunikationen med polis / jurist / åklagare angående utredningen av din stalkning...
Vem stalkar mig? Du?
Citera
2015-08-04, 01:16
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Vem stalkar mig? Du?
Mer troligt en frireligiös sekt som gang stalkat dig på olika subtila sätt till att tro att konstruerade mätinstrument har lägre tillförlitlighet än mänsklig perception och att teknisk bevisning därmed är meningslös och att enda sättet att finna sanningen är att godtyckligt välja vilka påståenden man vill tro på...
Citera
2015-08-04, 01:27
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Mer troligt en frireligiös sekt som gang stalkat dig på olika subtila sätt till att tro att konstruerade mätinstrument har lägre tillförlitlighet än mänsklig perception och att teknisk bevisning därmed är meningslös och att enda sättet att finna sanningen är att godtyckligt välja vilka påståenden man vill tro på...
Om du inte kan förstå svårigheter med att objektivt registrera subjektiva upplevelser så är det slutdiskuterat med dig för min del.
Citera
2015-08-04, 01:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vem stalkar mig? Du?

Jag blandade ihop dig med Harfager, sorry.
Hon (gissning utifrån aliaset) verkar i alla fall försöka göra något åt sin situation till skillnad från de flesta TIs som närmast verkar smånöjda med offerkoftan som den troligtvis fullständigt inbillade uppmärksamheten ger.
Citera
2015-08-04, 19:35
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Om du inte kan förstå svårigheter med att objektivt registrera subjektiva upplevelser så är det slutdiskuterat med dig för min del.
Igår cyklade någon plötsligt ut i gatan framför min bil. Det är inte första gången det händer. Tidigare gånger har det också varit en person på en cykel med två hjul, styre och en sadel. Ibland saknas lykta på cykeln. Ibland har personen hjälm, ibland i samma färg, ibland inte. Även kläderna varierar. Ibland händer det mer än en gång per år men oavsett år så har dom alltid just två hjul, styre och sadel. Den saken ändrar sig aldrig och jag har därför fått en bestämd känsla av att det är ett fåtal organiserade personer som klär ut sig på olika sätt. Vissa av dom påminner dessutom lite grann om tidigare personer. Det känns som att dom är ute efter att göra så att jag skall tappa lusten att köra bil. Varför skulle några okända personer samarbeta för få mig att tappa lusten att köra bil om det inte vore en del av en organiserad och långsiktig plan att förstöra hela mitt liv? Solklar gang stalking med andra ord!

Behöver jag förresten ens nämna att jag inte är ensam om att råka ut för det här? Jag har flera gånger sett andra personer råka ut för samma typ av händelser. Till och med nära vänner och bekanta har råkat ut för det. Plötsligt svänger en cykel ut framför dom. Och precis som i mitt fall så är det alltid just två hjul, styre och sadel på cyklarna. Det säger ganska mycket om hur stor omfattning detta har. Det känns som att mer eller mindre alla bilförare är utsatta för gang stalking. Alltså måste det vara så!

För det kan väl aldrig vara korkat att värdera upplevda känslor högre än tekniska bevis med utgångspunkt att de senare är enkla att förfalska?
Citera
2015-08-04, 19:49
Medlem
Harfagers avatar
Lade märke till att en annan skribent beskrev de som han haft kring sig som att de var a-lagar typer ungefär , och jag har ang klädseln ofta sätt det samma men att de sätt piggare /friskare ut och inte passat och givet så vill de ge sken utav att vara lite labilare ibland om någon annan ser och som då tolkar dem som alkisar vid en snabb blick eller helt enkelt ha oömma kläder utifall de skulle behöva dyka in i en buske.

Tänker på Palmemordet och styrningen till en missbrukare, kan det varit någonting annat och de kläde ut sig som missbrukar typer ?

En liknande grupp skulle mycket väl kunna hålla tyst om ett sådant attentat , de vet vad straffet skulle bli inte bara för dem utan andra i deras omgivning skulle få lida .
Senast redigerad av Harfager 2015-08-04 kl. 20:00.
Citera
2015-08-04, 20:03
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Lade märke till att en annan skribent beskrev de som han haft kring sig som att de var a-lagar typer ungefär , och jag har ang klädseln ofta sätt det samma men att de sätt piggare /friskare ut och inte passat och givet så vill de ge sken utav att vara lite labilare ibland om någon annan ser och som då tolkar dem som alkisar vid en snabb blick eller helt enkelt ha oömma kläder utifall de skulle behöva dyka in i en buske.
Organisationer som har råd att år efter år förfölja enskilda individer i experimentsyfte har inte råd att köpa nya kläder vid de sällsynta fall en agent måste hoppa in i en buske och riskera att skada kläderna? Vad kan personalkostnaden vara per offer? Jag känner på mig att det handlar om flera miljoner per år. Knappast att man har råd med några tusen extra till förstörda kläder på den budgeten?
Citera
2015-08-04, 20:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Organisationer som har råd att år efter år förfölja enskilda individer i experimentsyfte har inte råd att köpa nya kläder vid de sällsynta fall en agent måste hoppa in i en buske och riskera att skada kläderna? Vad kan personalkostnaden vara per offer? Jag känner på mig att det handlar om flera miljoner per år. Knappast att man har råd med några tusen extra till förstörda kläder på den budgeten?

Du missade hela inlägget hur nu det kan vara möjligt?

Inlägget igen

Tänker på Palmemordet och styrningen till en missbrukare, kan det varit någonting annat och de kläde ut sig som missbrukar typer ?

En liknande grupp skulle mycket väl kunna hålla tyst om ett sådant attentat , de vet vad straffet skulle bli inte bara för dem utan andra i deras omgivning skulle få lida .
2015-08-04, 20:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du missade hela inlägget hur nu det kan vara möjligt?

Inlägget igen

2015-08-04, 20:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Hur är det möjligt att du missade att jag citerade och till och med fetstilade den extra korkade delen som jag kommenterade? Jag har fetstilat det igen.
Palmemordet har ett helt eget underforum så det verkar lämpligare att diskutera den saken där än här.

Du klippte ut och svarade på en liten bisats i det hela , sluta skriv sönder tråden !!!

Om man ska nämna Palme här, ska jag då skriva Palme i en annan tråd och länka till namnet ?

Dessa är organiserade nog för att kunna göra lite vad som helst och Palmemordet var bara ett exempel på hur dessa grupper skulle kunna användas illvilligt .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in