hej,
Jag ska börja om från början så att ni hänger med på allt.
Allting började för 3 och 1/2 år sen, jag praktisera som en 16 åring, och där träffade jag den mest underbara tjej! Hon var inte endast attraktiv till utseende, utan hennes attityd och personlighet utstrålade. Det var första gången jag fann så mycket gemensamt med någon. Enda problemet var att hon var 21 år (det var inget problem för mig, bara synd att jag inte fann henne tidigare).

Jag visste att det inte skulle leda till något där, och trodde att allt skulle gå över efter en månad. Men månaderna fortsatte, och jag fortsatte bara tänka på henne. Idag har det gått 3 och 1/2 år sen jag har sett denna underbara tjej. I år så skall jag börja universitet i en annan stad (inte samma som henne). Är det normalt att man tänker och är "förälskad" i samma tjej över 3 år, det är inte bara hennes utseende som jag nämnde tidigare är attraherad utav, utan allt med henne, hur hon ler, hennes tankar o idéer, intressen etc. Vet verkligen inte vad jag ska göra
Jag kan ärligt talat såväl som bokstavligt talat säga att det inte gått 1 hel vecka som jag inte tänkt på henne.
Skulle vare extremt tacksam med tips o råd!