Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Helt korrekt men även om man tekniskt ska diskuttera och förklara en slott med utfall och tidsfall samt hur man ska spela för förbättra sina "odds" som jag tycker man får mycket bra tips om.
Jag håller på att ta fram (programmera) ett nytt program för att kunna köra två slotts, där båda är samma slott, i samma program-fönster med diverse tidsinställningar för tryck/spinn (det ska ske automatiskt alltså).
Nu när jag kommit så pass långt att jag kan få samma två slotts i ett programfönster (programmet ej klart) så gjorde jag en manuell test för skojs skull där jag klickade på spinn-knappen 5ggr. på slot nr. 1, och sedan 1 gång på slot nr. 2. Detta spinn-mönster mellan två likadana slotts repeterade jag i ca. 40 - 60 minuter (höll inte koll på tiden).
Resultatet:
Slot 1: MINUS ca. 9000 SEK
Slot 2: PLUS ca. 7000 SEK
Slot två (2) användes alltså enligt mina tidigare råd, men inte med tiden som spinn-punkt, utan slott 1's antal spinns (5 st). Men det tycks fungera ändå
Jag återkommer senare med en länk till en, eller det blir nog flera, videos där jag jämför slotts på det här viset, men då med datum, dag, tid, antal spinns på båda slottarna och hur mycket man gjort av med på spinns vs. hur mycket man sparat på spins genom att spinna mer sällan.
Intressanta resultat är det i alla fall...
Nu ska jag tillbaka till programmeringen