Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Ijag spelade med 5 spänn med 40 låssaslax till spexet .. fick bonus dirket och massa extra free spinn 3ggr . Tänkte vafan jag logga in igen och spela samma spel men med en ynka insättning på 100 spänn. Hux flux efter 10 spinn fick ja bonus på 5 spänn och 480 kr vinst dvs 580 tot.. skumt? men ev inte nytt som iaktagelse = ? Om spelet är på G = Gång att ge?
Låtsas-spelande jämfört med spel för riktiga pengar ska INTE ha någon betydelse alls, förutom att du inte kan vinna riktiga pengar vid "testspelande" så klart, så när du får en bonus-runda, eller många stora vinster, vid spel med låtsaspengar så kan det tänkas att det kommer ytterligare två till tre bonus-spel, d.v.s. precis som jag beskrivit tidigare så är det vanligt att bonus-spel och/eller stor-vinster kommer i "grupper", d.v.s. ett antal bonus-rundor med någon eller några minuters mellanrum. Så att logga in och testa vid dessa scenarion är ingen dum idé då oddsen att vinna säkerligen är högre just då. I värsta fall har den bra tids-perioden redan försvunnit och ersatts av en tids-period designad att ta in pengar istället.
"Vi använder samma slumpgenerator vid spel med låtsaspengar som när du spelar med riktiga pengar."
betsson.com
Nu är jag inget "fan" av slumptals-generatorn enligt vad jag beskrivit tidigare, MEN även spel med låtsas-pengar är kontrollerade och godkända av "Gamling Control Boards" för att dom ska vara rättvisa, och därför garanterar t.ex. Betsson.com med flera, att spelen är lika rättvisa och följer samma processer oavsett spel med gratispengar eller riktiga pengar.
Det här är alltså ett annat sätt (spela gratis länge) att "följa" hur länge en slott INTE givit bonus-spel t.ex. Å andra sidan vet man inte exakt NÄR bonus-spelen är möjliga att vinna då dessa perioder kan vara mycket långa, som sagts tidigare, men att fånga bonus-spel nr. 2 och/eller 3 är ju inte heller fel, om man lyckas med det, precis som du, KTK, gjorde.
DOCK får man tänka på att när man inte har något att förlora, d.v.s. vid spel med låtsas-pengar, så kan de flesta satsa mer än vid spel med riktiga pengar, under lång tid, och därmed vinna mer. Så ska man spela på låtsas för att möjligen "förutse" bättre vinst-perioder så bör man rimligtvis göra det med samma insats man tänkt spela för när man loggar in och spelar för riktiga pengar.
Intressant att notera är dock att många tillåter endast lägre, eller mycket lägre satsning vid spel för gratis-pengar jämfört med spel för riktiga pengar. Det här borde INTE ha någon betydelse då man spelar för gratispengar, men att det är på det här viset måste betyda någonting.... frågan är vad?!
Kanske för att dölja att det enklare går att vinna bonus-spel och stora vinster med mycket stora insatser, precis som jag skrivit tidigare...