Citat:
Ursprungligen postat av MadisonAvenue
Tack!
Det är det bästa du kan göra om du inte kan hantera det. du kommer till 1000% chans behöva omsätta beloppet och spela upp för att kunna vinna en sådan summa igen. Du hade extremt tur och RNG hade råd att dela ut.
Sitter med uttag nu på 8000kr på en site och det är helt omöjligt att ens vinna 2-3 Euro. Jag spelar inte mot RNG jag spelar mot limitering som existerar i programmeringen garanterat. Dock när jag omsatt och spelat upp 8000kr kommer jag ha chans att vinna igen. Men stänger detta konto och börjar på ett nytt. Men det är intressant och se loggarna att från samma sida (olika personer) samma upprepning.
100 Freefalls igår och kom inte över 1000Euro, svin förbannad här, tänk om jag hade spelat bort en 20-30 lök då hade de skramlat som fasen.
Men ligger rejällt plus nu 46000kr från december november. sen ca 8000 från februari. Gick inte att vinna när den stora jackpotten gick så var tvungen att lägga spelen på hyllan, dags för ny site.
Edit uppdatering av stats:
Uttag:
November
------------------------
KONTO1
PAF
717 euro
119 euro
830 euro
236 euro
296 euro
Stänger ner kontot direkt efter de sista uttagen då jag vinner tillbaka de jag förlorar
--------------------------
December
KONTO1 Casumo
500 euro
256 euro
Stänger ner konto då den ger tillbaka det jag förlorar
---------------
KONTO2 Casumo
920 Euro
Stänger ner kontot och lägger på julklappar
--------------------------------------------------------
Vinnarum
KONTO1
Här ligger jag minus -2000 som jag tagit ut på freespins
så spelar för att prova min teori för jag har ingen vinst chans.
Spelar bort 2000kr och direkt efter vinner jag
4000kr
-----------------------------------------------------------------
PAF Konto2 Februari
701 euro
120 euro
380 euro
456 euro
Stänger ner konto då den käkar utan att ge någon vinst alls.
har väl gått in med ca 7000kr-8000kr själv men lever enbart på spel.