Citat:
Ursprungligen postat av
Qwart
Ok, men Var har du läst att brödernas mamma sa att det var mitt i ladan hon hittades??
Jag skrev
sannolikt, så det handlade alltså om min egen bedömning. Fast andra har gjort andra bedömningar, som du märker.
Citat:
Följde du livesändningen - det blev ordentlig fart på det hela när de gick in i byggbaracken tyckte jag.
Jag måste erkänna att jag inte gjorde det, vilket jag naturligtvis ångrar i efterhand.
Citat:
En kompis granne som jobbade med MGM, sa att BO hittades bland massa bråte, kompisen tyckte han sa i nån soffa, men ClaudiaCardinale hade hört att hon hittades i en box för sittdynor(?) Vilket får mig att tro att han som jobbade med MGM sa att hon hittades i en box med dynor till en soffa.
Även "skåp" har nämnts. Jag tippar på att hon låg i någon sorts låda under en massa gödsel i ladan.
Citat:
Om BO låg i boden, och var inlindad i plast och rengjord med något starkt, skulle hundarna ändå kunnat spåra henne, om de nu letat där?
Jag vet tyvärr inte hur lätt det är att dölja lukter för spårhundar. Vi behöver få hit hundexperter!