2015-07-25, 01:12
Bannlyst
Fan vi har 2000 miljarder i omsättning och har en Pryo elev som styr landet

Jag trodde att man skulle känna sig dum när man försiktigt ville spy ut sitt hat och förakt för Sveriges statsminister men här måste man Måste hjälpa killen? Han var inget läshuvud och han har inte nått högre en gymnasiet han har inte varit med i riksdagen än 10 månader och han har varit Politiker om vi räknar bort ryggdunkandet i facket mer än 2år. Fan han är en PRYO
Senast redigerad av Harigapa 2015-07-25 kl. 01:19. Anledning: rubrik
Citera
2015-07-25, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa
Jag trodde att man skulle känna sig dum när man försiktigt ville spy ut sitt hat och förakt för Sveriges statsminister men här måste man Måste hjälpa killen? Han var inget läshuvud och han har inte nått högre en gymnasiet han har inte varit med i riksdagen än 10 månader och han har varit Politiker om vi räknar bort ryggdunkandet i facket mer än 2år. Fan han är en PRYO

Vad Sverige har i omsättning måste vara mer än 2000 miljader skit samma men att Stefan är en halvfigur det fick man ju bevisat när SvT gick om kring med ett foto av Stefan Löfven 2013.

Vanligt folk gissade på allt mellan boxare g.a kåkfarare till Krister Sjögren. Som sagt det är bara knappt 2år sedan men klippet finns inte kvar på You tube.

Sen vad det gäller den nya Chefen på SVT så jobbar hon gör hon skäl för lönen på 119 000 i månaden snart finns det inga med Svenskt utseende kvar som jobbar och syns i rutan Och seriöst vad spelar det för roll när folk vill ha bort invandrare ändå?. Men det är en annan jävligt sorglig historia.
Citera
2015-08-01, 10:44
Medlem
LaScalas avatar
Är det nån som har sett/hört i media vad Stefan Löfvén gör just nu?
Jag tycker det rapporterades friskt om alla resor och evenemang ända fram till magkollapsen.
Har inte sett enda groda citeras nånstans sen dess.
Lever karln?
Citera
2015-08-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag tycker det rapporterades friskt om alla resor och evenemang ända fram till magkollapsen.
Lever karln?
Han borde ju gå med i bögparaden idag?
Citera
2015-08-01, 12:58
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Han borde ju gå med i bögparaden idag?
Det har väl meddelats att Löfvén inte går med i Prideparaden?
Citera
2015-08-02, 03:31
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Lever karln?

Jag upprepar den här frågan: är den någon som har sett Stefan Löfven i livet efter att han tog en tur till sjukhuset?

Edit: Efter lite googlande hittar jag att regeringskansliets pressekreterare meddelade att Löfven inte skulle delta i Pride för att han "inte är i Stockholm" och "har rest bort", men kunde inte ge något svar på vart han har rest. I övrigt har jag inte hittat några livstecken från Löfven sedan sjukhusbesöket. Det verkar lite skumt, gör det inte?
Senast redigerad av Europe 2015-08-02 kl. 03:50. Anledning: Edit
Citera
2015-08-02, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag upprepar den här frågan: är den någon som har sett Stefan Löfven i livet efter att han tog en tur till sjukhuset?

Edit: Efter lite googlande hittar jag att regeringskansliets pressekreterare meddelade att Löfven inte skulle delta i Pride för att han "inte är i Stockholm" och "har rest bort", men kunde inte ge något svar på vart han har rest. I övrigt har jag inte hittat några livstecken från Löfven sedan sjukhusbesöket. Det verkar lite skumt, gör det inte?

Jo lite småskumt är det allt. Som fackman krävde kanske Stefan några veckors helt ostörd semester? Hängmatta och öl. Eller så är han inte återställd. En statsminister borde vara mer synlig tycker man även om det politiska arbetet kanske inte går på högvarv på sommaren det heller?
Citera
2015-08-02, 09:36
Moderator
Unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe

Det är även lustigt att inte media undrar var statsministern är. Han förs akut till sjukhus, stannar några timmar, gör tummen upp när han försvinner in i Sagerska palatset och är sedan spårlöst försvunnen. Och ingen ställer några frågor.
Citera
2015-08-02, 10:20
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unity
Det är även lustigt att inte media undrar var statsministern är. Han förs akut till sjukhus, stannar några timmar, gör tummen upp när han försvinner in i Sagerska palatset och är sedan spårlöst försvunnen. Och ingen ställer några frågor.

Det har varit semestertider. Både på regeringskansliet och på mediaredaktioner. Löfvén har säkert också varit på semester.
Citera
2015-08-02, 10:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unity

Varför skulle någon fråga efter honom, är det någon som saknar honom?
Citera
2015-08-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Varför skulle någon fråga efter honom, är det någon som saknar honom?
Men allvarligt, är han försvunnen? Dök han upp på Pride? Att missa det vore väl som att utebli från första majtåget?
Citera
2015-08-02, 10:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Men allvarligt, är han försvunnen? Dök han upp på Pride? Att missa det vore väl som att utebli från första majtåget?

Allvarligt, jag bryr mig inte mer än att jag tycker det är skönt att slippa se och höra honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in