2015-07-30, 16:36
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Tips. Tryck inte i dig 8G på 30h. Jag körde 1 gram under en dag och blev ordentligt fjuttad.

Förövrigt så älskar jag ditt inlägg och det faktum att det är postat 04:20.

Lugnt nu. Mår bra faktiskt! haha shit vart ju förälskad. mdn nästa får bli lugn o fin resa! I'm love it!
Citera
2015-07-30, 17:19
Medlem
trasens avatar
Är detta bäst att snortas eller bombas? Ar*mers batch.

Doser?
Citera
2015-07-30, 19:11
Medlem
trasens avatar
Kan 2st imovane förstöra så man inte känner av speciellt mycket?
Citera
2015-07-30, 19:28
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Är detta bäst att snortas eller bombas? Ar*mers batch.

Doser?

Läs på i tråden. Jag skulle inte snorta denna pga att den är frätande och gör tydligen ont som fan att snorta.
Citera
2015-07-31, 00:30
Medlem
Är det bara jag som fått psykosliknande symptom på denna?
Efter att jag peakat så får jag för mig att folk spanar på mig..
Ett exempel är att jag fick för mig att mina föräldrar försökte dyrka låset till rummet jag var i.
Fick även för mig att det klättrade upp på stege och spanade...

Jag trodde att allt detta var sant tills jag nyktrade till.
Jag har haft paranoia på tjack och liknande men har alltid kunnat lugna denna med logik, detta tog över mig helt.

Detta har hänt 3x av 3x gånger, jag har däremot tagit denna på osoft plats vilket har en viss betydelse..Men jag satt verkligen med foliehatten på i slutet av ruset på denna.

PS!
Sedan meph 3 och 4 mec så är denna min nya favvo trotts knäppa sinnesstämmningar!
Senast redigerad av Sleeper881 2015-07-31 kl. 00:37.
Citera
2015-07-31, 03:59
Medlem
pmsls avatar
Denna substans kommer att klassas 18:e Augusti!

(FB) Tråden i vilken vi rapporterar när en substans blir klassad
Citera
2015-08-02, 12:35
Medlem
Hur ska man ta den? Sniffa verkar ju inte vara en bra idé vad man läst.
Citera
2015-08-02, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADfullHD
Hur ska man ta den? Sniffa verkar ju inte vara en bra idé vad man läst.
En kombo på en stadig bomb följd av en (el ett par) rejäl lina i snoken tycker jag är att föredra ..
Citera
2015-08-02, 17:19
Medlem
snusaren92s avatar
Äre lugnt att köra 3-cmc iv jag testade 4cmc det gick hur bra som helst härlig kick med eufori får 3an i morgon längtar tills jag får sätta kanylen i venen och soppa in i alla fall 300mg men va tror ni :kr
Citera
2015-08-02, 18:56
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Äre lugnt att köra 3-cmc iv jag testade 4cmc det gick hur bra som helst härlig kick med eufori får 3an i morgon längtar tills jag får sätta kanylen i venen och soppa in i alla fall 300mg men va tror ni :kr

Är likt snusaren92 nyfiken på denna IV, så den som testat får gärna yttra sig, helst med dos-samt rusjämförelse med 4-cmc (ska läsa på lite mer om denna i övrigt).
Citera
2015-08-02, 19:00
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
Kan 2st imovane förstöra så man inte känner av speciellt mycket?

Det är som med viktnedgång: kalorier in-ut är det som räknas. Imovanen kommer självklart dämpa ruset, men centralstim i rätt doser kör ju över det lilla (eller gör ruset mindre speedat, mindre nojjigt).
Citera
2015-08-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Är likt snusaren92 nyfiken på denna IV, så den som testat får gärna yttra sig, helst med dos-samt rusjämförelse med 4-cmc (ska läsa på lite mer om denna i övrigt).

Den funkar bäst vid iv, helt klart. Snortar du den så kommer du att ångra dig pga att den totalt trasar sönder dina bihålor.

Dos: starta med 150mg för att sen klättra om du inte är nöjd. Personligen så låg min favoritdos på 300mg.

Slutligen körde jag mitt sista 3cmc nånsin förra veckan, och det känns fucking skönt! Hade en femma som var menat att räcka till minst fyra tillfällen...

Tanken var ju god men femman var slut på tre dagar. Första skottet låg på ca 500mg, och det är inte att rekommendera. Känns bara påfrestande och inte alls njutbart. Mina armar ser ut som hejkomochhjälp mig vilket innebär att jag inte kan styrketräna på minst tre veckor, vilket är jävligt fittigt.

Kommer helt klart hoppa över kommande generationers katinoner då jag förälskar mig i dem alldeles för lätt, är så jävla trött på denna dekadenta livsstil...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in