Citat:
Ursprungligen postat av
Torkvinda
Har följt den här tråden ganska länge och skulle bara vilja säga tack till dig Zorb89!
Man blir grymt motiverad till att fortsätta tro på det man håller på med efter att ha läst dina analyser.
Har tyvärr sett i andra trådar att folk inte verkar förstå att du är oerhört seriös och endast försöker komma med logiska uttalanden.
Ontopic:
Verkar som vi kommer stänga något sämre än ATH idag. Kanske blir en liten baksmälla på rusningen idag?
Tack för uppskattningen Torkvinda och kul att du hoppade in tidigt även fast att vi nog precis tänt raket om vi ska gå efter siffrornas talan.
Tyvärr verkar problemet vara svenska avundsjukan, brist på kunskap och att man vägrar ta sig tid att faktiskt kolla upp bolaget. För som jag påpekat flera gånger så ligger allt öppet för allmänheten så som marknaden, marginaler, kostnader, produkterna, prognoserna etc.
Så visst är det synd att de flesta missade starten för jag är lika övertygad om att de som suttit här och gapat, media och banker snart kommer greppa detta och då börja köpa i sin hemlighet och det lär inte vara kul då man faktiskt hade kunnat köpa skrämmande billigt när vi försökte lägga fram tipset via mängder av analyser och förklaringar. Idag fick jag veta att en bank faktiskt börjat gå igenom FPC och när 20/8 slår in MÅSTE alla göra det.
Men jag glädjs oerhört mycket över de som hoppat på och får ta del av den här resan som nu snart börjar, lika glada är mina 2 vänner som först gav mig tipset
Dubbelbotten på 195(tidigare ATH), tror inte vi ska under där utan negativa händelser. Också tänka på att Cadian blankat ett par 100.000st aktier som de nu ligger ca 20% back på, dessa kan komma att täckas om de anser att förlusten blir för stor.
PS: Vinsthemtagningar kommer alltid men vad gör det när man siktar mot +600kr inom 1år...