2015-07-30, 11:51
Medlem
Mercinhos avatar
ATH 200 kr är nästan här!
2015-07-30, 11:54
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
Intressant snutt.

Många tycker det är sent att hoppa på i FPC medan han köper sig tungt. Rent spontant känns som att även 2016 kommer vara ett bra år för FPC. Jag är säker på att de jobbar på nya produkter och kommer få nya ordrar inom kreditkort området.

Det går bra.
Folk fattar inte för att de inte orkar läsa, skylla sig själva...

Marknaden kommer växa till 2020... Så det har inte ens börjat, 20/8 börjar det för då kommer vinsterna börja genereras.

"¿Det känns som många av de etablerade svenska investerarna missat att sensormarknaden är på väg att explodera och att Fingerprint är det ledande bolaget i den nischen¿, säger han."

2015-07-30, 12:08
Medlem
Det går ju bra det här! Jag har petat in vid ett par tillfällen, och så här i efterhand har det ofta visat sig vara fel tillfällen (188 precis innan dippen exempelvis) men på det stora hela tror jag på FPC och kommer ligga kvar ett bra tag framöver.
2015-07-30, 12:34
Medlem
Jäklar vad den springer iväg. Köpte in mig på 175 med några tusenlappar kul att sitta och se hur det flyger fram såhär
2015-07-30, 12:45
Medlem
Det är väl som alltid med aktier.. Man tror aldrig att det kan fortsätta rusa.

Men Fing B verkar ju vara helt makalös och med rapport 20e så kanske vi kommer till oanade höjder?

Kul med ATH på 200 idag!
2015-07-30, 12:48
Medlem
Är det värt att gå in på dessa nivåer? känns som den rusat rätt bra den sista tiden.
2015-07-30, 12:53
Medlem
zorb89s avatar
Nytt ATH 200kr !!! Såja, då kan den riktiga raketen snart starta ovanför 200

.................^
................/..\
.............../....\
...............| ...|
...............|.F.|
...............|.I.|
...............|.N.|
...............|.G |
...............|.E.|
...............|.R.|
...............|.P.|
...............|.R.|
...............|. I.|
...............|.N.|
...............|.T.|
...............|....|
...............|.1 .|
...............|.0 .|
...............|.0 .|
...............|.0..!
............../|.kr.|\
............./.|.....|.\
............/..|.....|..\
...........|../ ^|^ \..|
2015-07-30, 13:02
Medlem
HAHA UNDERBART!!!!

Fings resa är dock LÅNGT IFRÅN KLAR.

Det bästa kommer 2016.

Jag tror dock vi inte kommer etablera oss över 200 ännu, kommer nog backa en del.

Men efter rapport..stadigt 200+.

Kan tänka mig en del vinsthemtagningar i em/imorgon, kanske ner mot 190 igen, kanske lägre.

Men no worries, den lyfter igen...
2015-07-30, 13:41
Medlem
zorb89s avatar
Återigen ett stort Grattis till alla som använt sig av sunt förnuft!

Försök inte att trejda er rikare, det går inte om man inte är extremt duktig. I FPC blir man bäst belönad av förnuft och långsiktighet.

Men jag säger ändå att jag älskar Triangelformationer som ger utbrott Stämde på pricken denna gång!

http://www.ladda-upp.se/bilder/vkisqdvrwgfrs/
2015-07-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Återigen ett stort Grattis till alla som använt sig av sunt förnuft!

Försök inte att trejda er rikare, det går inte om man inte är extremt duktig. I FPC blir man bäst belönad av förnuft och långsiktighet.

Men jag säger ändå att jag älskar Triangelformationer som ger utbrott Stämde på pricken denna gång!

http://www.ladda-upp.se/bilder/vkisqdvrwgfrs/

Har följt den här tråden ganska länge och skulle bara vilja säga tack till dig Zorb89!

Man blir grymt motiverad till att fortsätta tro på det man håller på med efter att ha läst dina analyser.

Har tyvärr sett i andra trådar att folk inte verkar förstå att du är oerhört seriös och endast försöker komma med logiska uttalanden.

Ontopic:

Verkar som vi kommer stänga något sämre än ATH idag. Kanske blir en liten baksmälla på rusningen idag?
2015-07-30, 14:46
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Härligt! 50k+ på bara två dagar för FING och mitt totala aktieinnehav är på ALL TIME HIGH!
2015-07-30, 14:52
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torkvinda
Har följt den här tråden ganska länge och skulle bara vilja säga tack till dig Zorb89!

Man blir grymt motiverad till att fortsätta tro på det man håller på med efter att ha läst dina analyser.

Har tyvärr sett i andra trådar att folk inte verkar förstå att du är oerhört seriös och endast försöker komma med logiska uttalanden.

Ontopic:

Verkar som vi kommer stänga något sämre än ATH idag. Kanske blir en liten baksmälla på rusningen idag?
Tack för uppskattningen Torkvinda och kul att du hoppade in tidigt även fast att vi nog precis tänt raket om vi ska gå efter siffrornas talan.

Tyvärr verkar problemet vara svenska avundsjukan, brist på kunskap och att man vägrar ta sig tid att faktiskt kolla upp bolaget. För som jag påpekat flera gånger så ligger allt öppet för allmänheten så som marknaden, marginaler, kostnader, produkterna, prognoserna etc.

Så visst är det synd att de flesta missade starten för jag är lika övertygad om att de som suttit här och gapat, media och banker snart kommer greppa detta och då börja köpa i sin hemlighet och det lär inte vara kul då man faktiskt hade kunnat köpa skrämmande billigt när vi försökte lägga fram tipset via mängder av analyser och förklaringar. Idag fick jag veta att en bank faktiskt börjat gå igenom FPC och när 20/8 slår in MÅSTE alla göra det.

Men jag glädjs oerhört mycket över de som hoppat på och får ta del av den här resan som nu snart börjar, lika glada är mina 2 vänner som först gav mig tipset

Dubbelbotten på 195(tidigare ATH), tror inte vi ska under där utan negativa händelser. Också tänka på att Cadian blankat ett par 100.000st aktier som de nu ligger ca 20% back på, dessa kan komma att täckas om de anser att förlusten blir för stor.

PS: Vinsthemtagningar kommer alltid men vad gör det när man siktar mot +600kr inom 1år...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in