Citat:
Du har rätt. Jag har ju oftast svarat något ironiskt & gärna mot moderatorn & såklart har det blivit raderat.
Tänkte på en annan sak. Att låt oss säga att detta forumet är styrt åt det rasistiska-hållet så kanske det får vara så. I längden blir det bara folk som tycker lika kvar & det är nog likadant i övriga forum. Jag trodde nog dock att när ämnena var av ickepolitisk art att de skulle kunna få hållas rena från just politik men det är nog omöjligt. Allt är ju politik i slutändan.
Jag anser ju mig vara icke-naiv i övrigt och därför blev jag lite chockad av tonläget här på Flashback. Att folk är så arga hela tiden på varandra. Det & att ingen humor tillåts är saker som förvånat mig mest.
Tänkte på en annan sak. Att låt oss säga att detta forumet är styrt åt det rasistiska-hållet så kanske det får vara så. I längden blir det bara folk som tycker lika kvar & det är nog likadant i övriga forum. Jag trodde nog dock att när ämnena var av ickepolitisk art att de skulle kunna få hållas rena från just politik men det är nog omöjligt. Allt är ju politik i slutändan.
Jag anser ju mig vara icke-naiv i övrigt och därför blev jag lite chockad av tonläget här på Flashback. Att folk är så arga hela tiden på varandra. Det & att ingen humor tillåts är saker som förvånat mig mest.
Vad är det du sitter och gafflar om då? Att kommentera moderatorsåtgärder är förbjudet, det borde du veta.
Forumet är nog inte styrt åt något särskilt politiskt håll, du får vara hur mycket höger eller vänster, upp eller ner, du vill. Inget hindrar dig från att diskutera här, så länge du håller dig till de otroligt enkla reglerna som finns.
Du borde öppna upp dina ögon, allt handlar om politik idag, precis som du säger. Du bevisar precis motsatsen till ditt påstående om att vara "icke-naiv". För naiv, det är du.
Inte så konstigt att folk är arga, här tillåts vem som helst säga vad som helst, så länge det håller sig inom regelverket och det kommer alltid irritera och förarga en del människor, oavsett ämne.
Humor tillåts visst det, bara man gör det på rätt sätt. Att gå in i en tråd om Blommor och växthus och börja gnälla om att niggers inte kan spela fotboll för de snubblar på sina stora läppar är så mycket "OT" det bar kan bli, men i humorforat skulle det passa in hur bra som helst, i rätt tråd.