Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-18, 14:21
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Detta är viktigt att SD-sympatisörer förstår!

Tycker inte om HBTQ och anser att vi bör ha ett mer konservativt samhälle.

Skillnaden mellan mig och en vanlig SD är att jag faktiskt håller med om resterande punkter utöver invandringen
Citera
2015-08-18, 14:35
Medlem
Låt se nu!

Om jag inte rösta på sd skulle de andra partierna lyssna på min röst då????

ha ha ha ha

Det är ju exakt det de inte gör så min röst går till sd även om det finns idioter i sd!
Jag kan rösta på en kaktus också om den företräder min röst!
Citera
2015-08-18, 14:37
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Detta är viktigt att SD-sympatisörer förstår!

Vad är rasistiskt, homofobiskt och sexistiskt i SDs partiprogram?
Förklara dig.
Citera
2015-08-18, 15:06
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
http://nyheter24.se/debatt/806988-fd-sverigedemokrat-darfor-borde-du-aldrig-lagga-din-rost-pa-sd

Avhoppad SD politiker säger sanningen om partiet. Därför bör du inte rösta på SD!

Vad säger ni? Har han upptäckt att - precis som alla andra - att den snabbaste vägen till karriär är att skrika rasist.

Trosan din hycklare! Min röst går till SD!

"Trosan"?? Vadå "Trosan"?

Kallas Jens Nilsson för "Trosan"?
Citera
2015-08-18, 15:07
Medlem
lakritcs avatar
Verkar först som ännu en bitter SDU-are, men ju längre man läser desto mer förefaller han vara en vänsterpartist som infiltrerat SD, någon som är för genuskrigande, HBTQ, överdriven feminism, miljö och så banala ting som fred på jorden. I och för sig har borgerligheten i rätt stor mån anammat denna inriktning.

Humor att han älskar vår unika välfärdsstat som ju inte kommer att vara unik länge till.
Senast redigerad av lakritc 2015-08-18 kl. 15:44.
Citera
2015-08-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Vad säger ni? Har han upptäckt att - precis som alla andra - att den snabbaste vägen till karriär är att skrika rasist.

Vilken karriär är detta. Känner inte till personen, så berätta vilken karriär det är han fått.
Citera
2015-08-18, 15:18
Medlem
lakritcs avatar
Tycker för övrigt att det är lite roligt att man antingen är fientlig eller jätteöppen. Kritisk som man säger och skriver i norsk och dansk media tycks överhuvudtaget inte finnas i folks medvetanden. Bara ännu ett tecken på det osunda och extrema debattklimat vi har i Sverige. Svensk media har en stor del i detta.
Senast redigerad av lakritc 2015-08-18 kl. 15:21.
Citera
2015-08-18, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det han säger är inte särskilt intressant.

Alla vet redan att SD står för ett lite mer traditionellt/konservativt samhälle, vilket också är orsaken till att de ökar i popularitet.

nej, de söker ju stöd ifrån HBTQ världen med. Se bara pride demonstrationen genom järva. SD har ingen traditionell värdegrund eftersom populism går ut på att vända kappan efter vinden.

SD är ett populistiskt parti som kommer göra allt för att hetsa vanligt folk mot utlänningar.
Citera
2015-08-18, 15:31
Medlem
Vintergrisens avatar
Vilken otrolig överraskning att denne Jesper Nilsson dyker upp igen för att "vittna" om det hemska han varit med om! Samma Jesper berättade ju redan tidigare om hur obehagliga och sexistiska saker han varit med om under sin tid hos SDU. Förvisso inte sådär jätteobehagliga för personer som inte blir djupt traumatiserade av reklam från H&M och liknande saker, men i alla fall...

Nästan så att man skulle gå med i SSU ett tag för att sedan få hjälp av folk från SDU med att berätta om de kommunistiska djävulsriterna, men tyvärr är man nog för gammal...
Citera
2015-08-18, 16:03
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga-Conny
nej, de söker ju stöd ifrån HBTQ världen med. Se bara pride demonstrationen genom järva. SD har ingen traditionell värdegrund eftersom populism går ut på att vända kappan efter vinden.

SD är ett populistiskt parti som kommer göra allt för att hetsa vanligt folk mot utlänningar.

De söker inget stöd från HBTQ, det där var ett eget initiativ av de som deltog. Var det tio pers.?
SD säger väl att homosexuella får leva som de vill men att de inte lägger sig i det mer än vad de lägger sig i vad hetros gör i sängkammaren.

Så här står det i deras partiprogram:
https://sd.se/var-politik/var-politik-a-till-o/
Ingen människa väljer sin sexuella läggning. Trakasserier och diskriminering mot människor p.g.a. deras sexuella läggning är oacceptabelt och skall rättsligt beivras. Vidare anser Sverigedemokraterna att människors sexuella preferenser primärt är en privat fråga och ingenting partiet fäster någon vikt vid.
Senast redigerad av Pripps3.5 2015-08-18 kl. 16:56.
Citera
2015-08-18, 16:13
Medlem
Vad enstaka avhoppare tycker är i regel fullständigt ointressant. Det finns avhoppare och folk som byter vägar inom det mesta i samhället. Vad massan i en organisation tycker och ställer sig bakom är det väsentliga.

Tror inte att det finns så mycket mer att tillägga.
Citera
2015-08-18, 16:35
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marluck
Vad enstaka avhoppare tycker är i regel fullständigt ointressant. Det finns avhoppare och folk som byter vägar inom det mesta i samhället. Vad massan i en organisation tycker och ställer sig bakom är det väsentliga.

Tror inte att det finns så mycket mer att tillägga.

Näeeeeee, ditt inlägg är väl det sista i en rad som "sliter" den här missanpassade, sökande, oroliga och olyckliga själen i bitar.

Min reflektion är att dumfan måste vara det mest felknullade som Gud har skapat.
Fattade han inte hur det funkade på 5 år så är han en reklampelare för varför retroaktiv abort bör tillåtas.
Jössesdjävlar vilken slut Fan!

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in