Citat:
Ursprungligen postat av
Mogren
Visst är sannolikheten i det närmaste 100% att din fru hamnar i en salong med prostituerade om hon går på thaimassage. Det hindrar däremot inte på något sätt att hon kommer att få en bra massage och inget annat.
Precis.....nu har ju användaren Silversken skrivit detaljerat om hur hon som kvinna fått både det ena, det andra och det tredje av små, söta thaidamer när hon gått på thaimassage men då har hon ju tydligt visat att hon gillar massösens beröringar sexuellt, småstönat och på alla möjliga sätt indikerat att hon gärna tar en HE.....MEN....jag är väääldigt säker på att massöserna tar det mycket försiktigare med kvinnliga kunder än med manliga.
Min fru har varit på massage på salongen närmast oss och fått rätt bra kontakt med mamasan där som alltid tar hand om henne och ger, enligt min fru, en mycket bra och proffsig massage, alltid väl inpackad i handdukar runt de intima delarna, samt beklagar sig inför min fru om de män som kommer och "vill ha massage i lumpan"
Däremot när jag tittade in i salongen för att boka tid åt frugan häromdagen så satt det 2 unga och rätt söta thaitjejer där i hotpants samt leoparmönstrade linnen, som en slags uniform, och log vänligt och frågade om "massage sir?"
Om det inte går att få mer än massage där som man så är jag skapt som en nors.