2015-07-28, 11:24
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Visst är sannolikheten i det närmaste 100% att din fru hamnar i en salong med prostituerade om hon går på thaimassage. Det hindrar däremot inte på något sätt att hon kommer att få en bra massage och inget annat.

Precis.....nu har ju användaren Silversken skrivit detaljerat om hur hon som kvinna fått både det ena, det andra och det tredje av små, söta thaidamer när hon gått på thaimassage men då har hon ju tydligt visat att hon gillar massösens beröringar sexuellt, småstönat och på alla möjliga sätt indikerat att hon gärna tar en HE.....MEN....jag är väääldigt säker på att massöserna tar det mycket försiktigare med kvinnliga kunder än med manliga.

Min fru har varit på massage på salongen närmast oss och fått rätt bra kontakt med mamasan där som alltid tar hand om henne och ger, enligt min fru, en mycket bra och proffsig massage, alltid väl inpackad i handdukar runt de intima delarna, samt beklagar sig inför min fru om de män som kommer och "vill ha massage i lumpan"

Däremot när jag tittade in i salongen för att boka tid åt frugan häromdagen så satt det 2 unga och rätt söta thaitjejer där i hotpants samt leoparmönstrade linnen, som en slags uniform, och log vänligt och frågade om "massage sir?"

Om det inte går att få mer än massage där som man så är jag skapt som en nors.
Citera
2015-07-28, 17:45
Medlem
lemon99s avatar
Har ett par salonger jag går till, bokar alltid samma massös eftersom att det är bra och seriös massage. Senaste besöket var tjejen på dåligt humör, fy fan vad det förstörde upplevelsen. Visst hon knådade på hårt och bra som vanligt men sur och grinig och allmänt otrevlig. Aldrig tänkt på att det också har stor betydelse.
Citera
2015-07-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jo, polisen står i varenda salong bakom antingen ett draperi eller utklädda till sexköpare för att haffa just dig.
Så lyssna med personalen först och ta reda på var do jämmer sig

He he!
Tror inte det finns något egentligt intresse från politiker och myndigheter. Verkligheten skulle skada deras "framgångssaga", dvs sexköpslagen. Bättre låta det fortgå i det fördolda. Ser ju ändå bra ut på ytan!
Citera
2015-07-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Precis.....nu har ju användaren Silversken skrivit detaljerat om hur hon som kvinna fått både det ena, det andra och det tredje av små, söta thaidamer när hon gått på thaimassage men då har hon ju tydligt visat att hon gillar massösens beröringar sexuellt, småstönat och på alla möjliga sätt indikerat att hon gärna tar en HE.....MEN....jag är väääldigt säker på att massöserna tar det mycket försiktigare med kvinnliga kunder än med manliga.

Min fru har varit på massage på salongen närmast oss och fått rätt bra kontakt med mamasan där som alltid tar hand om henne och ger, enligt min fru, en mycket bra och proffsig massage, alltid väl inpackad i handdukar runt de intima delarna, samt beklagar sig inför min fru om de män som kommer och "vill ha massage i lumpan"

Däremot när jag tittade in i salongen för att boka tid åt frugan häromdagen så satt det 2 unga och rätt söta thaitjejer där i hotpants samt leoparmönstrade linnen, som en slags uniform, och log vänligt och frågade om "massage sir?"

Om det inte går att få mer än massage där som man så är jag skapt som en nors.

En tjejkompis rekommendera en salong till mig för den var ren, trevlig och fullständigt seriös.
Tjejer som jobbade där var utbildade och enbart proffsiga. Hon hade bra kontakt med dem och det var inget fuffens som pågick där. Jag gick dit utan att berätta om min tjejkompis upplevelser. Det var en mycket fin och seriös lokal. Men erbjudande om extra, hela menyn kom inom tio minuter. Gick dit tre gånger och fick tre olika tjejer med samma erbjudande. Jag hade aldrig hjärta att knäcka sanningen för min tjejkompis som trivdes väldigt bra på salongen med vetskapen om att ingen blivit avrunkad där innan henne
Citera
2015-07-28, 21:53
Medlem
Biljettens avatar
Thaimassage Växjö , finns det någon salong som ger mer är massage?
Citera
2015-07-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
Thaimassage Växjö , finns det någon salong som ger mer är massage?

Säkert, men jag har inte hittat nån med extra.......
Citera
2015-07-28, 21:59
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postarch
Säkert, men jag har inte hittat nån med extra.......
Finns det fler än 4 st?
Citera
2015-07-28, 22:52
Medlem
Inte hittat någon ännu. Däremot bra massage..
Citera
2015-07-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
En tjejkompis rekommendera en salong till mig för den var ren, trevlig och fullständigt seriös.
Tjejer som jobbade där var utbildade och enbart proffsiga. Hon hade bra kontakt med dem och det var inget fuffens som pågick där. Jag gick dit utan att berätta om min tjejkompis upplevelser. Det var en mycket fin och seriös lokal. Men erbjudande om extra, hela menyn kom inom tio minuter. Gick dit tre gånger och fick tre olika tjejer med samma erbjudande. Jag hade aldrig hjärta att knäcka sanningen för min tjejkompis som trivdes väldigt bra på salongen med vetskapen om att ingen blivit avrunkad där innan henne

Det man inte känner till mår man inte dåligt av Den var riktigt bra
Citera
2015-07-29, 00:00
Avslutad
Finns det några salonger i Stockholm som erbjuder BJ utan gummi?
Citera
2015-07-29, 01:37
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

Det finns MASSÖSER som erbjuder det. Men det är inte vanligt. Sker oftast när man blivit stammis stammis.
Citera
2015-07-29, 07:05
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi

Jaa alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in