2015-07-23, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Absolut det säkraste troligtvis. Men som sagt kompis så missar man ovissheten som kittlar.

Jag håller med dig. Vill man däremot vara på den säkra sidan .....
Citera
2015-07-24, 06:07
Medlem
Brandmannens avatar
Hur stor är chansen att man åker dit för sexköp om man får ett happy ending?

Polisen måste väl ta dig "med byxorna nere" eller?
Citera
2015-07-24, 07:00
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen

Jo, polisen står i varenda salong bakom antingen ett draperi eller utklädda till sexköpare för att haffa just dig.
Så lyssna med personalen först och ta reda på var do jämmer sig
Citera
2015-07-24, 11:57
Medlem
Citat:

Chansen är nog lika stor som att det blir sju torsdagar nästa vecka
Citera
2015-07-24, 16:03
Medlem
Citat:

Helt rätt

Så låt bli o knäppa upp brallerna mens hon happy endar dig så kan snuten inget göra
Citera
2015-07-25, 18:52
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Att namnge massöser (i likhet med salonger, givetvis) bryter mot regel 0.09 och ska överhuvudtaget inte nämnas i tråden.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2015-07-25, 18:55
Medlem
Silverfox59s avatar
Min fru har bokat och ska få thaimassage på måndag. Borde jag vara orolig? Man har hört så mycket om snusket som finns där. Är det bara prostitution på såna ställen?
Citera
2015-07-25, 19:16
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfox59
Min fru har bokat och ska få thaimassage på måndag. Borde jag vara orolig? Man har hört så mycket om snusket som finns där. Är det bara prostitution på såna ställen?

Det är nog en fördom. Tycker nog både du och din fru kan känna er lugna. Känner hon att det inte är fräscht eller något annat som stör, är det ju bara att hon går därifrån.
Citera
2015-07-26, 11:32
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfox59
Visst är sannolikheten i det närmaste 100% att din fru hamnar i en salong med prostituerade om hon går på thaimassage. Det hindrar däremot inte på något sätt att hon kommer att få en bra massage och inget annat.
Citera
2015-07-26, 13:57
Medlem
Någon som varit på thaimassage i Norrköping?
Citera
2015-07-28, 07:45
Medlem
Hejsan,

Ska en sväng till Jönköping i slutet av veckan och är lite nyfiken på hur utbudet av thaimassage är där.
Söker främst tjejer med större byst, det gör inget om de är lite mulliga. Förväntar mig ingen detaljerad info om var, vill mer få lite koll på om det finns något bra överhuvudtaget. Så får man väl prova sig runt :-)
Citera
2015-07-28, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Hejsan,

Ska en sväng till Jönköping i slutet av veckan och är lite nyfiken på hur utbudet av thaimassage är där.
Söker främst tjejer med större byst, det gör inget om de är lite mulliga. Förväntar mig ingen detaljerad info om var, vill mer få lite koll på om det finns något bra överhuvudtaget. Så får man väl prova sig runt :-)

Har inte varit där men kollade bilder på hemsidorna via guiden och på de få bilderna som fanns var det mest petite och söta tjejer, enda stället som visade upp en bastant dam verkar ha tillfälligt stängt. Fanns många salonger utan bilder så det kanske ändå finns något för dig där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in