Citat:
Ursprungligen postat av
vedhuggare
Du har redan bestämt dig och allt som säger emot din åsikt måste vara lögn.
Har har vi grunden för dina problem med verkligheten antar jag, du förstår inte vad lögn är. Sanning är inget du vedhuggare kan välja efter din egen åsikt.
En lögn är en lögn.
Citat:
Den som postar måste då vara ryss, det är din linje. Det är fel på alla källor och nu är det fel på en ukrainsk dam, som inte kan beskyllas för att ensidigt stödja Moskva. När ingenting annat hjälper, så tar du till åldersrelaterade påhopp, och, nej, jag är inte 90 och jag är inte ryss. Det tror jag att du vet, men du fortsätter.
Att du inte vill ta ansvar för vad du sagt förut och nu ljuger är inget att förvånas över. Vi minns många av oss hur du påstått det ena och det andra som små anekdoter, anekdoter som gjort dig till cirka 90, om inte 100 år. Att du översätter saker från ryska utan problem och är aggressiv och hotfull mot oss svenskar säger resten.
Citat:
Jag läste artikeln med intresse. Hon slår mot alla håll, inklusive mot Donbass. Såg du det? Hon talar om Krim och hon ser inte ut att gilla VP. Hon slår t.o.m. mot Shilova (en krigskritiker). Det hon hade att säga om Firtash förklarar mycket. Visst reste sig folket, men de kan ha haft oligarkernas hjälp med pengar och organisation. Det ser ut som om Poroshenko och Firtash är/var i konflikt och det stämmer i så fall med uppgifterna i artikeln.
Jag läser inte ditt skit. Du är Sveriges fiende och därmed min. Du hämtar dina lögner från Kreml direkt. Fortruss och Sputnik. Det är fiendens källor för desinformation.
Citat:
Kanske det var bra att vi hade den här debatten. Du hjälper till att göra reklam för artikeln.
Du borde förstå att du redan för länge sedan har förlorat din chans att desinformera. Att du fortfarande postar saker, på engelska, beror på att du vill att det ska bli sökbart i sökmotorer, någon debatt vill du inte ha som vi vet.
Citat:
För nytillkomna läsare, här kommer länken igen.
Som sagt...
Ja här har du länkarna igen hur man ser alal ryska lögner. De är lätta länkar att lära sig utantill:
Russia lies, Russian lies from Kremlin 1-160
www.russialies.com
Russian fakes from Kremlin and russian media:
www.stopfake.org/en
Jag gav dig i uppdrag att se vilka av alla dina klipp och klistrade artiklar från Kreml som fanns med här, har du gjort vad jag sa åt dig?