2015-07-26, 00:57
Medlem
Allvarligt talat tycker jag (som är kvinna) att får man en uppskattande blick borde man snarare vara stolt.
Citera
2015-07-26, 22:21
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Allvarligt talat tycker jag (som är kvinna) att får man en uppskattande blick borde man snarare vara stolt.

Känner du dig själv stolt om en tjock hårig grobian till invandrare står och glor uppenbart och menande på din kuk en halvmeter ifrån, och sen följer efter dig vart du går med ögonen konstant på din röv eller ditt skrev?

Nu var lyckligtvis det här problemet i sin linda när jag var yngre och numera har jag man och barn med till badhuset och utgör inte deras prime target längre, men uppenbarligen har problemet eskalerat bortom det rimliga på somliga badhus.
Citera
2015-07-26, 22:24
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Känner du dig själv stolt om en tjock hårig grobian till invandrare står och glor uppenbart och menande på din kuk en halvmeter ifrån, och sen följer efter dig vart du går med ögonen konstant på din röv eller ditt skrev?

Nu var lyckligtvis det här problemet i sin linda när jag var yngre och numera har jag man och barn med till badhuset och utgör inte deras prime target längre, men uppenbarligen har problemet eskalerat bortom det rimliga på somliga badhus.

Vilket jävla gnäll på kvinnor tror du det är så mycket roligare att som kille ha gamla äckliga snuskkärringar med hängpattar ner till fötterna som står och kollar in en?
Citera
2015-07-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Har du facit på vilka gener som är "bättre" respektive "sämre"? Nej, trodde väl inte det. Människor väljer generellt partner utifrån attraktion.

Bättre beror väl på miljö. I en utvecklad miljö där intellekt är vägen så vinner den vita. I en Mad Max ökenvärld vinner negern.
Citera
2015-07-26, 23:07
Medlem
Citat:

Du klarar inte av att utgå ifrån att jag har annat än en kuk. Fan vad jag känner mig kränkt. Det är väl en sak om någon fånglor men en snabb blick är väl inget att gnälla över?

Dessutom: Tror du att en kille blir glad över någon överårig fläskfia som står och fånglor på honom?
Citera
2015-07-26, 23:15
Medlem
Citat:

Man vet att man tillhör en alldeles särskild överklass när man tror sig ha rätten att diktera vilka som får och vilka som inte får titta, och vad de får titta på.

Prinsessor...
Citera
2015-07-27, 07:30
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vilket jävla gnäll på kvinnor tror du det är så mycket roligare att som kille ha gamla äckliga snuskkärringar med hängpattar ner till fötterna som står och kollar in en?

Det låter inte trevligt, men det kommer inte riktigt med samma kontext. Det kommer inte med kontexten att du vet att grobianen kan vara åt talibanhållet som snarare försöker kommunicera att du ska hedermördas än att du har fin röv. Rimligtvis känner sig också en ung tjej mer hotad av en stor man som följer efter henne, än vad en genomsnittlig kille gör av att en ful kärring glor på honom.
Citera
2015-07-27, 07:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Man vet att man tillhör en alldeles särskild överklass när man tror sig ha rätten att diktera vilka som får och vilka som inte får titta, och vad de får titta på.

Prinsessor...

Eller så tillhör man en alldeles speciell överklass som ser sig ha anledning att bli kränkt av en uppmaning att bete sig som folk.
Citera
2015-07-27, 07:35
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Det låter inte trevligt, men det kommer inte riktigt med samma kontext. Det kommer inte med kontexten att du vet att grobianen kan vara åt talibanhållet som snarare försöker kommunicera att du ska hedermördas än att du har fin röv. Rimligtvis känner sig också en ung tjej mer hotad av en stor man som följer efter henne, än vad en genomsnittlig kille gör av att en ful kärring glor på honom.

Japp verkligen läskigt på ett badhus det håller jag med om... hur ofta har du hört dessa sagt att de skall hedersmördas? Du tror inte gamla äckel kärringar följer efter också?
Citera
2015-07-27, 08:15
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Japp verkligen läskigt på ett badhus det håller jag med om... hur ofta har du hört dessa sagt att de skall hedersmördas? Du tror inte gamla äckel kärringar följer efter också?

Gör dom det? Det visste jag inte.
Citera
2015-07-27, 09:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Gör dom det? Det visste jag inte.

Du verkar ju tro att kvinnor inte är lika äckliga som män?
Citera
2015-07-27, 09:48
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Du verkar ju tro att kvinnor inte är lika äckliga som män?

Öh, det beror ju på vad du menar med äckliga?

Om jag tror att gamla tanter är lika benägna och kapabla att begå övergrepp på unga män som män från taliban-länder är att begå övergrepp på svenska tjejer? Nej det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in