2015-07-24, 17:55
Medlem
Rokushikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Kan inte hjälpa att tycka att det är direkt oansvarigt av dem att skaffa ungar när de båda äter och trycker i sig alkohol som om det inte fanns någon morgondag. Inget fel med att vara livsnjutare, men barnet lär bli föräldralöst vid tjugoårsåldern.
Nu tycker jag också att de borde dra ner på det goda lite eftersom de har barn, men det behöver ju inte alls bli så - titta bara på Jan-Öjvind Swahn, minst lika fet som Herr Blom och han fyllde 90 för några månader sen.
Citera
2015-07-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Nu tycker jag också att de borde dra ner på det goda lite eftersom de har barn, men det behöver ju inte alls bli så - titta bara på Jan-Öjvind Swahn, minst lika fet som Herr Blom och han fyllde 90 för några månader sen.

ja dem är rätt lika må jag säga

https://aom99.files.wordpress.com/2009/11/bild31.jpg
Citera
2015-07-24, 18:37
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Den gubben måste ha extremt bra gener. Jag hade inte tagit risken.
Citera
2015-07-26, 19:41
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Kan inte hjälpa att tycka att det är direkt oansvarigt av dem att skaffa ungar när de båda äter och trycker i sig alkohol som om det inte fanns någon morgondag. Inget fel med att vara livsnjutare, men barnet lär bli föräldralöst vid tjugoårsåldern.
Vi kan ju iallafall konstatera att Edward inte har blivit måttligare med drickat sen pojken kom.
Men vem trodde egentligen det...
Citera
2015-07-26, 20:04
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Vi kan ju iallafall konstatera att Edward inte har blivit måttligare med drickat sen pojken kom.
Men vem trodde egentligen det...
Nej det trodde vi inte, men varför ska det stoppa honom att leva det goda livet.
Han är ju för skön den gode Edward, måste säga att hans youtubefilmer har hjälpt mig mycket i köket för att lyxa till det i det lilla, går ju inte att förneka att fett och alkohol höjer livskvaliten avsevärt.
Citera
2015-07-26, 20:15
Medlem
bernters avatar
Citat:
Den gubben måste ha extremt bra gener. Jag hade inte tagit risken.
Va fan då tagit risken, hans genetik ligger nog i linjen att vara fet, och långlivad. Du är säkert pinnsmal av gammal hävd och då är det lätt att uttala sig, eller så är du 80 och kämpar som ett svin i gymmet fem dagar i veckan.
Citera
2015-07-27, 00:39
Medlem
Vet inte om den här nyheten tidigare figurerat i tråden, men här är den iaf:

"Flickans besvikelse – trodde Edward Blom var Magnus Uggla"
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21137846.ab

Alltså – Blom och Uggla är ju inte direkt lika som bär. Rent viktmässigt, t o m varandras motpoler.
Citera
2015-07-27, 08:59
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Vet inte om den här nyheten tidigare figurerat i tråden, men här är den iaf:

"Flickans besvikelse – trodde Edward Blom var Magnus Uggla"
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article21137846.ab

Alltså – Blom och Uggla är ju inte direkt lika som bär. Rent viktmässigt, t o m varandras motpoler.

Haha! Blom är i runda slängar 180 cm/150 pannor och Ugglan är väl 165 cm/58 kg eller så. Snacka om att döma hunden efter håren.
Citera
2015-07-28, 19:49
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Nej det trodde vi inte, men varför ska det stoppa honom att leva det goda livet.
Han är ju för skön den gode Edward, måste säga att hans youtubefilmer har hjälpt mig mycket i köket för att lyxa till det i det lilla, går ju inte att förneka att fett och alkohol höjer livskvaliten avsevärt.
Jo för all del, men Edward både äter och dricker som om det inte fanns någon morgondag.
Han får göra det bäst han vill, men hans pojk kommer förmodligen inte vara så värst gammal när farsan går bort.

Missförstå mig inte, jag älskar Edward också och älskar honom i tv-rutan.
Men han borde verkligen trappa ner en aning.
Citera
2015-07-28, 22:04
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Jo för all del, men Edward både äter och dricker som om det inte fanns någon morgondag.
Han får göra det bäst han vill, men hans pojk kommer förmodligen inte vara så värst gammal när farsan går bort.

Han verkar dock faktiskt banta numera, ser väldigt lite kolhydrater på tallriken, däremot protein och fett.
Citera
2015-07-29, 09:20
Medlem
yooiis avatar
Citat:

Tycker mig ändå se en begynnande viktnedgång hos Edward.
Citera
2015-09-24, 14:01
Medlem
enfindams avatar
Jag hör just nu på Edward Blom som provar öl i P1. Någon mer mat- och dryckentusiastisk person får man leta efter. Ex: "Det passar bra till en korvbricka t. ex.".
Senast redigerad av enfindam 2015-09-24 kl. 14:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in