Citat:
Vad är det för radikalt att hävda svenska folkets existens och primat i Sverige? För mig är det motsatts ståndpunkten som är radikal och hatiskt.
Och vad är det jag tummar på i det svenska anspråket? Vilken enda rätt är jag beredd att kompromissa bort?
Det jag gör är att utgå från svenska folkets normalitet, inte dess särskildhet. Vårt anspråk på Sverige är alla nationers universella folkrätt till sina ursprungsområden. Det har ingen politiker rätt att kränka eller förklara "öppet".
Kretsloppsmigrationen är ett instrument att lösa dagens situation på ett både praktiskt och lönsamt sätt - det skulle ge vinst från dag ett att försörja människor där istället för här.
Det är inte svenska folkets mission eller existensberättigande - det har jag aldrig sagt heller. Men det är en civiliserad lösning, inte bara för Sverige utan på europeisk nivå. Att vända incitamentsdriven, olönsam migration genom att vända på incitamenten är pragmatisk politik, helt enkelt.
Min syn på det här med indoktrinering är för övrigt att det inte är du eller jag som kommer att "väcka" det svenska folket - det kommer att börja visa samma försvarsmekanismer och beteenden som alla andra folk i mångkulturella system gör.
Inte ens SD har makten att definiera bort svenska folket, om man är dum nog att försöka.
Och vad är det jag tummar på i det svenska anspråket? Vilken enda rätt är jag beredd att kompromissa bort?
Det jag gör är att utgå från svenska folkets normalitet, inte dess särskildhet. Vårt anspråk på Sverige är alla nationers universella folkrätt till sina ursprungsområden. Det har ingen politiker rätt att kränka eller förklara "öppet".
Kretsloppsmigrationen är ett instrument att lösa dagens situation på ett både praktiskt och lönsamt sätt - det skulle ge vinst från dag ett att försörja människor där istället för här.
Det är inte svenska folkets mission eller existensberättigande - det har jag aldrig sagt heller. Men det är en civiliserad lösning, inte bara för Sverige utan på europeisk nivå. Att vända incitamentsdriven, olönsam migration genom att vända på incitamenten är pragmatisk politik, helt enkelt.
Min syn på det här med indoktrinering är för övrigt att det inte är du eller jag som kommer att "väcka" det svenska folket - det kommer att börja visa samma försvarsmekanismer och beteenden som alla andra folk i mångkulturella system gör.
Inte ens SD har makten att definiera bort svenska folket, om man är dum nog att försöka.
"Kretsloppsmigration" är ett sätt att uppnå ett önskat resultat (ett eget land för svenskar precis som andra folk har ett eget land). Men utan att säga det. Man kamouflerar det i att man kommit på ett ÄNNU BÄTTRE sätt för hur svenne ska kunna tjäna andra.
Men problemet är just att svensken idag inte vågar prata om sina rättigheter.
Det går att vara ärlig i sin retorik utan att vara ociviliserad. Vi kan säga som det är, att vi har förnekat oss själva och nu är det slut med det. Vi kommer därför gå genom alla asylärenden noga och återkalla medborgarskap för de som lämnat falska uppgifter och vi kommer sluta med alla privilegier för icke-svenskar.
Vi anser vidare att antalet invandre är för stort även om rötäggen försvinner. De som ärligt fått sina medborgarskap kommer därför att erbjudas ekonomisk ersättning om de flyttar hem.
Det här är inga svåra grejer. Folk har inte kommit hit för vårt fina väder. De allra, allra flesta har gjort det av ekonomiska skäl. En del har flytt.
Tar vi bort de ekonomiska incitamenten finns föga orsak att stanna i ett kyligt land som ställer krav på att man jobbar och anpassar sig till våra (för dem) främmande normer. Får de dessutom bidrag för repatriering så är det nog många som väljer det.
Svenne får nog acceptera att vi blivit lite rövknullade. Det är vi som tagit emot alla och då får vi också köpa oss ut från det. Men ska vi slippa bli rövknullade igen så kan vi inte hymla om orsaken till repatriering. Det måste bli en kollektiv lärdom.