Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
1) Tycker du själv att det är konstruktivt att skjuta på budbäraren Nyheter Idag/Sentio?
2) Tycker du att det har varit det rätta och effektiva sättet att bemöta SD under de senaste åren?
hint: du är inte så originell som du tror
Nej, jag vet ärligt talat inte. Men Sentio visar väldigt extraordinära siffror, så det är klart att siffrorna måste ta med en viss skepsis när de visar så höga siffror. Många medelstora partier har överskattats genom historien
Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticsLTD
Visst kan det vara så. Det kanske upptäcks en jättestor oljekälla i Sverige imorn också, eller hur? Men har vi några som helst indikationer på att så skulle vara fallet, menar du?
Nej, allt är spekulationer. Det är samma sak med SD:arna i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
in84ever
Första feta:de
Vad i mitt inlägg fann du värdefullt?
Andra feta:de
Du verkar insatt i ämnet åtminstone. Du bemötte min kritik sakligt och jag känner att jag fick en del nya insikter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Fast då måste ju sossarna aktivt rösta på alliansen budget (vilket DÖ inte stipulerar), eller tänker jag fel nu? Men så länge SD är mindre än alliansen fungerar DÖ, åtminstone spelteoretiskt?
Räcker det inte med att det ena blocket lägger ner sina röster?
Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
Så hyggligt att du är tillbaka..
Frågade dig ca 17.30 igår..
Menar du att Chang Frick friserar sentios siffror ?
Eller att Chang ringer upp sentio och säger : jag betalar bara för rekordsiffror ?
Eller vad ?
Men fick inget svar..? Missade du mina frågor ?
(har själv varit ute på Akerbrygge på en trevlig kväll.., men se där.., precis när jag kommer hem så är du tillbaka)
Ser fram emot ett svar på era
påståenden..
Fick väldigt många fler svar än vad jag trodde jag skulle få! Hoppas jag inte missat något nu.
Nej, det tror jag inte. Men det är klart, han redovisar inte felmarginalen för SD i texten på Nyheter Idag. Kändes också väldigt "PR-kuppaktigt" med Mattias Karlsson och allt. Jag har svårt att ta in siffrorna som realistiska. Och hoppas väl heller inte att de är sanna.