Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
Malin påträffades liggande på rygg, spermafläcken va på byxans framsida.
Hon va täkt med ganska nyskuret ris.
GM kan säga att han va på skogspromenad och råkade hitta Malin.
Han blev så till sig i brallan att han va tvungen å lätta på trycket.
Sedan täckte han över henne med ris.
Att han är knepig är ju redan dokumenterat, så varför inte.
Herregud, att jag inte kopplat att det är på det här viset innan! Jag gör så här på mig själv:
Jag har alltid undrat över hur det kommer sig att sperman gick att spårsäkra efter en vinter utomhus, men naturligtvis är det som så att den störde mannen har stått och masturberat över liket när det tinat fram! Så sjukt beteende att tanken aldrig föresvävat mig.
Jag TROR att Hörning idag känner ett starkt sug att återuppleva detta igen, då det nu förflutit nästan 20 år och hans minnen börjar blekna och upphetsningen blir mindre för var gång han tänker på det.
Bra att han har ögonen på sig. Han behöver rehabiliteras, och behandlas med mediciner som tar udden av sexlusten (läs kemisk kastrering).
Det skulle även vara mycket intressant att se vilken typ av porr som döljer sig i hans dator...
Jag tror heller inte att han är särskilt intelligent. Att ljuga kan vilken dåre som helst.
Modern kan inte ha en lätt börda. Att veta att sonen är en mördare. Men hon ser kanske inte längre än näsan räcker - hon har bara haft i sin värld att hon mister honom om han döms till fängelse. Kanske henne Olof har att tacka för sin nedärvda avsaknad av intelligens. Han klarade sig trots att han strödde bevis och indicier vida kring.
Sedan har jag en uppmaning till majoriteten av läsarna. Det finns en användare som dykt upp i den här tråden som jag starkt misstänker har Asperger och är rättshaverist (han känner stor sympati med Olof).
Ignorera honom! Han argumenterar i cirklar, och motargument rinner av som vatten på en gås - oavsett hur goda de är! Uppmärksamhet kastar enbart bränsle på hans eld!