2015-07-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nandu
Så du är alltså en så pass extrem riddare i skinnande rustning att när en kvinna till och med säger att hon gillar att bli slagen då tror du att det inte stämmer.

Kvinnor som blir slagna av sina män vill bli slagna av sina män. Det finns ingen kvinna som av misstag råkar hamna hos en man som slår henne precis som det inte finns någon man som av misstag blir indragen i kriminalitet. Samhället ska sluta hjälpa dessa icke-offer.
Ja, alla som blir misshandlade borde få betala en särskild misshandelsskatt som går till vårdpersonalens löner.

Tänk så många sköna kronor vi kan plocka in från alla män som dräller runt och blir misshandlade vareviga helg! Sjuksköterskorna skulle jubla!

Det är DÄR de stora pengarna finns att hämta. Misshandlade kvinnor är en piss i havet i jämförelse.
Citera
2015-07-23, 17:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Ja, alla som blir misshandlade borde få betala en särskild misshandelsskatt som går till vårdpersonalens löner.

Tänk så många sköna kronor vi kan plocka in från alla män som dräller runt och blir misshandlade vareviga helg! Sjuksköterskorna skulle jubla!

Det är DÄR de stora pengarna finns att hämta. Misshandlade kvinnor är en piss i havet i jämförelse.

Ta fram dina siffror på det att män som provocerar fram misshandlar är dyrare för samhället än dessa återfalls kvinnor skulle vara intressant att få ta del av detta!
Citera
2015-07-23, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
90talisterna är inte mer curlade än andra årgångar...

Precis! samtidigt tycker jag vi helt å hållet ska slopa frisjukvård! utan mer inrikta oss på den amerikanska modellen! lite som sköt dig själv, då slipper jag, du, osv betala massa skatter till dessa människor!
Kvinnorna skall även få ta och betala sin egen abort utan att bli subventionerad av staten för detta!

Så lite pengar som möjligt skall gå till dessa våldsverkare, och de som har svårt att hålla koll på sitt sexliv...

Jag tror det krävs en man för att det skall krävas en abort också.
Citera
2015-07-23, 18:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Jag tror det krävs en man för att det skall krävas en abort också.

Mm fast männen har ingen talan i abortfrågan så
Citera
2015-07-23, 18:10
Medlem
Citat:
Så du är alltså en så pass extrem riddare i skinnande rustning att när en kvinna till och med säger att hon gillar att bli slagen då tror du att det inte stämmer.

Kvinnor som blir slagna av sina män vill bli slagna av sina män. Det finns ingen kvinna som av misstag råkar hamna hos en man som slår henne precis som det inte finns någon man som av misstag blir indragen i kriminalitet. Samhället ska sluta hjälpa dessa icke-offer.

Jag skrev att jag HOPPADES att hon trollade inte att hon trollade!
Citera
2015-07-23, 18:11
Medlem
Citat:
Mm fast männen har ingen talan i abortfrågan så

Sant men de borde ha rätt till juridisk abort.

Sorry att jag gick ot.
Citera
2015-07-23, 18:13
Medlem
Citat:
Ta fram dina siffror på det att män som provocerar fram misshandlar är dyrare för samhället än dessa återfalls kvinnor skulle vara intressant att få ta del av detta!
Du kanske inte känner till att det huvudsakligen är män som utsätter sig för det ytterst kostsamma gatu- och krogvåldet?
Citera
2015-07-23, 18:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Sant men de borde ha rätt till juridisk abort.

Sorry att jag gick ot.
Mm

Citat:
Du kanske inte känner till att det huvudsakligen är män som utsätter sig för det ytterst kostsamma gatu- och krogvåldet?

Du kanske inte känner till att allt våld som män utsetts för inte är fram provocerat heller

Därför ber jag dig ännu en gång att ta fram källor på att dessa som provocerar fram våld kostar samhället mer pengar.
Citera
2015-07-23, 18:39
Medlem
Citat:
Mm

Du kanske inte känner till att allt våld som män utsetts för inte är fram provocerat heller

Därför ber jag dig ännu en gång att ta fram källor på att dessa som provocerar fram våld kostar samhället mer pengar.
Man blir inte misshandlad om ingen känner sig provocerad att slå en. Duh.
Citera
2015-07-23, 18:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:

Vi säger så
Citera
2015-07-23, 18:55
Medlem
Nandus avatar
Citat:

Skitsnack. Både män och kvinnor kan bli slagna/våldtagna av främlingar utan att själv ha provocerat fram det (dock finns det även folk som provocerar fram att bli misshandlade på krogen, som hon där Vita pumps). Denna tråden handlar dock om kvinnor som frivilligt umgås med våldtäktsmän och misshandlare, sedan får samhället lägga stora resurser på att inte bara skydda dessa kvinnor, men samtidigt se till att de inte på eget initiativ går tillbaka till mannen som slog/våldtog henne.
Citera
2015-07-23, 19:04
Medlem
Citat:
Skitsnack. Både män och kvinnor kan bli slagna/våldtagna av främlingar utan att själv ha provocerat fram det (dock finns det även folk som provocerar fram att bli misshandlade på krogen, som hon där Vita pumps). Denna tråden handlar dock om kvinnor som frivilligt umgås med våldtäktsmän och misshandlare, sedan får samhället lägga stora resurser på att inte bara skydda dessa kvinnor, men samtidigt se till att de inte på eget initiativ går tillbaka till mannen som slog/våldtog henne.
Och du tror inte att män som blivit misshandlade på krogen eller på fester har vistats där frivilligt och alltså umgåtts med dessa misshandlare helt frivilligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in