De satt väl i trädgården.
Men i vilket fall som helst så är det en fråga som ju kräver alla närvarandes deltagande.
Typ:
"Knack, knack.
Kvinna öppnar.
- Har ni sett min dotter, hon är försvunnen.
- Nej, inget sett
Ropar till de två balterna: Har ni sett försvunnen flicka.
Balterna komemr till dörren.
- Nej, vi har inget sett.
Dvs en potentiellt orolig pappa.
Och märk väl att det är NI som ju Betonat just hur Orolig han ju var.
Han hade såkalrt itne gett sigmed en snabb fråga i ett hur där flera var hemma. Han hade bett den som öppnade att fråga de andra också. Att kanske komma för att beskriva utseende etc.
Så visst borde han ha sett allas reaktion när han frågade om hon var försvunnen.
Men jag har för mig att de satt i trädgården som sagt.
Så Kom igen nu va ... blir ni inte alls lite frågvisa angående pappans märkliga beteende?
Han Borde ha sett att balterna dolt något, var nervösa etc - om de är de skyldiga.
Och då borde han omedelbart berättat det för polisen.
Dessutom frågade polisen balterna också, efter pappan. Även poliserna borde ha sett reaktioner på dem.
Tänk på hur nära inpå mordet det faktiskt var.
Även om en av dem är en kallblodig psykopat, så kan inte alla vara det. Och ni menar ju att de andra varit med om vissa aspekter.
Läs här om svenska militärer med PTS som mördat och försökt mörda sina familjemedlemmar:
http://detgodasamhallet.com/2015/07/22/afghanistan-var-det-vart-priset/
Och allt detta bara inom ca ett år.
Varför är det så otroligt och ologiskt enlgit er att denna möjligheten finns?
Tycker ni synd om de pappor och män i artikeln som mördat familjemedlemmar och försökt mörda etc?
Tycker ni att åklagaren borde ha lagt ner åtalet och utredningarna bara för att det var pappor?