2015-06-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blorgh
Vilket hasch är mest prisvärt? Leifs eller Morfars, är ute efter nån indica som helst låser fast en där man sitter

Morfars Top-hasch kommer inte lämna dig besviken. Garanterar att du inte hittar ett bättre röka till det priset utan att känna någon som odlar.
2015-06-20, 23:22
Medlem
Någon som testat LeifGWs Kola?
2015-06-20, 23:35
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blorgh
Vilket hasch är mest prisvärt? Leifs eller Morfars, är ute efter nån indica som helst låser fast en där man sitter

Hade valt Morfar över Leif, inte nödvändigtvis pga produkt eller pris.
Morfar är betydligt mer kundorienterad baserat på min erfarenhet av bådadera säljare.

Överkomliga priser i all ära men hade gärna sett att Morfar också erbjöd något riktigt dunder för en dyrare slant, många är beredda att betala 130-160 pris när man vill lyxa till det.
2015-06-21, 13:24
Medlem
snedtrippens avatar
Har tidigare skrivit i tråden om att jag har beställt av swecan på nucleus men inte fått hem något. Det har gått 2 veckor sedan ordern lades nu, med FE dessutom.

Skrev till swecan tidigt i veckan angående detta men har inte fått svar på det än.

Känns väldigt olustigt, har aldrig hänt mig förr att det blivit såhär.

Är det fler som haft problem med denna vendorn eller väljer personen bara att ta mina bc och sedan ignorera mig totalt?
2015-06-21, 14:01
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Nej det går inte. Det du får göra är att ge ett ärligt omdöme och konversera med vendorn om att du ändrar betyget ifall de fixar till det. Verkar gått tidigare då de hade en hel del klagomål i början som nu redigerats antagligen pga att de gjort rätt för sig. Förstår inte varför du lät det gå till autosläpp om du inte ens fått brevet? Inget fel att inleda dispyter om inget dyker upp. I de flesta fall är det vendorns fel då det är enkelt och bekvämt för dem att skylla på posten. Väldigt sällan paket bara försvinner.
Tack för svar.
Grejen är att jag beställde i söndags och brevet blev markerat som skickat måndags, alltså kommer det autosläppas imorgon.
Det var ju flera här i tråden som hade exakt liknande problem med andra vendors så antog att det var posten som fuckat upp det.
Men eftersom inga pengar blivit släppta så inleder jag en dispyt då.
2015-06-21, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Tack för svar.
Grejen är att jag beställde i söndags och brevet blev markerat som skickat måndags, alltså kommer det autosläppas imorgon.
Det var ju flera här i tråden som hade exakt liknande problem med andra vendors så antog att det var posten som fuckat upp det.
Men eftersom inga pengar blivit släppta så inleder jag en dispyt då.

fortfarande kickass du pratar om? skall själv inleda en dispyt idag eftersom jag ej fått min leverans ännu.
2015-06-21, 15:23
Medlem
Myvrals avatar
Kommer folk in på flugsvamp just nu?

Skicka gärna URL..

var inne häromdagen utan några problem

Sen tänkte jag även passa på att fråga vilka de bästa alternativen till FS är just nu? är endast intresserad av inrikes
2015-06-21, 15:28
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Kommer folk in på flugsvamp just nu?

Skicka gärna URL..

var inne häromdagen utan några problem

Sen tänkte jag även passa på att fråga vilka de bästa alternativen till FS är just nu? är endast intresserad av inrikes

Finns inrikessäljare på Nucleus.

http://flugsvampkgwqwao.onion/
2015-06-21, 15:39
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
fortfarande kickass du pratar om? skall själv inleda en dispyt idag eftersom jag ej fått min leverans ännu.
Inte kickass men en vendor som har toppbetyg och välkänd här på FB.
Pengarna släpps imorgon ikväll och posten kommer väl runt lunchtid så jag inleder dispyt om inget kommit då.
Eller bör jag göra det idag?
Ska ju inte ta en hel arbetsvecka att skicka ett litet brev på posten. (bor inte långt ute i skogen heller)
2015-06-21, 15:44
Medlem
Myvrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Finns inrikessäljare på Nucleus.

http://flugsvampkgwqwao.onion/

Det är samma URL som jag hade, Funkar den URL:en för dig nu?

Jag har nämligen testat i alla webläsare som finns, även i de vanliga och med .to på slutet av url..
Inget hjälper.

Kan tilläggas att jag inte har några problem att kommer in på hiddenwiki eller nucleus
2015-06-21, 15:54
Medlem
Myvrals avatar
Är Nucleus safe fortfarande?

Läs följande länk, hittar inte mycket annat om det dock
https://www.deepdotweb.com/marketplace-directory/listing/nucleus-market
2015-06-21, 16:01
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Är Nucleus safe fortfarande?

Läs följande länk, hittar inte mycket annat om det dock
https://www.deepdotweb.com/marketplace-directory/listing/nucleus-market

Nucleus är fortfarande säkert. Ja, jag kommer in på FS utan problem.

Prova att starta om Tor om det inte funkar, eller vänta en stund.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in